Aah den er kjedelig. Det skjer ofte her også.Ungen sovna i vogna 15 minutter før ho skulle over i bilstol.. Våkna da ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah den er kjedelig. Det skjer ofte her også.Ungen sovna i vogna 15 minutter før ho skulle over i bilstol.. Våkna da ja
hehe han har ikke arvet mye av utseende mitt men han har virkelig fått prate genet mitt;PSå kjekt det da! Og så koselig! Herlig når de vil prate
Ja bestemor kommer en gang i uken, slik at jeg kan få unna gjort ting som er vanskelig med den lille på slep eller eks huset. men vi tar også dette som vår mamma og datter tid viss jeg ikke skal noe spesieltSkal bestemor passe lille?
Så flink du er da!
Flott jobbet33 tråder har jeg startet i april
Yey
Joda, men får jo ikke skravletDu som har så fin jobb![]()
Litt spent, for her har det vært stille....Det håper jeg![]()
Da kommer du på masse å skravle om til du er ferdig på jobbJoda, men får jo ikke skravlet![]()
Ble litt klær til alle gutta, sminke og sminkefjerner til meg, 3 bilderammerOkei.
Ble det noe mer også?
Satser på en rolig vakt![]()
Så det der jaFlott jobbet
Jeg sparer mine![]()
Ja det er det jaggu!Himla dyrt når de vokser sånn
Kos dere på svømmingDa var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P
Mhm det er detJa det er det jaggu!![]()
Klarer ikke noe utfordring i dette tempo...Mhm er i grunn det
Så gøyKlærene til mini jeg bestilte fra pomp de lux![]()
Det gjør han velJa det kan du trygt si. Også liker han litt oppmerksomhet også
![]()
Så produktiv du er idagDa var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P
Mangler nesten 6000 innleggKlarer ikke noe utfordring i dette tempo...![]()