Oj såpass jaMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Ser nok ikke han før 21 i kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj såpass jaMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Hehe, det gjorde hun nokUngen sovna i vogna 15 minutter før ho skulle over i bilstol.. Våkna da ja
Så koselig at dere har denne vanen daJa bestemor kommer en gang i uken, slik at jeg kan få unna gjort ting som er vanskelig med den lille på slep eller eks huset. men vi tar også dette som vår mamma og datter tid viss jeg ikke skal noe spesielt![]()
For en effektiv dagDa var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P
Ja det er veldig greitÅja ! Så greit å ha et sånt sted å være på og![]()
Ja. Hun er veldig lang i overkroppen :₩Det var mer vanlig for alderen
Men sånn er det vel, de vokser i rykk og napp![]()
Oj.. hvordan føltes bekkenet ut med betennelse da? Her er det gått i ryggen. Spesielt korsryggen. Veldig smertefulltIkke la det gå for langt før du søker hjelp..
Jeg fikk tilbake bekkentrøbbel 6 mnd etter fødsel, og gikk et halvt år før jeg gikk til lege... Da klarte jeg knapt gå. Ble sendt på mr og de fant betennelse i bekkenleddene. Blir aldri helt kvitt det igjen...
SåpassMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Ikke dumt det daPrøve å legge meg tidlig
Jeg skjønte det ja:/Litt spent, for her har det vært stille....![]()
Pleier ofte bli litt ekstraBle litt klær til alle gutta, sminke og sminkefjerner til meg, 3 bilderammer
Vakta er ganske hektisk til nå!roer seg snart tror jeg..
Trenger mere søvnIkke dumt det da![]()
Skravle skravle og skravle litt til så snart middag og lekser er unnagjortHva er planene for ettermiddagen?
Hva blir det i dag?Phuuu...
Da er alle ungene hentet og vi ha kommet oss hjem.
Må bare sitte ned 5 minutter før jeg begynner med middagen
Det skjønner jegTrenger mere søvn
Nei...og ble det sko på han da!!?? Neiiida. Gir opp!!Huff daikke lett skjønner jeg!