Skravletråd April

Ja bestemor kommer en gang i uken, slik at jeg kan få unna gjort ting som er vanskelig med den lille på slep eller eks huset. men vi tar også dette som vår mamma og datter tid viss jeg ikke skal noe spesielt;)
Så koselig at dere har denne vanen da:D

Da var kjøkkenskaper og skuffer vasket og ryddet, kjøleskapet ser som nytt ut og alle gulver er tatt og vasket og shina. og jeg fikk meg en halvtime på badet for å barbere legger og ta litt alene mamma tid, nå er det babysvømming;P
For en effektiv dag:D
Kos dere i bassenget!

Ikke la det gå for langt før du søker hjelp..
Jeg fikk tilbake bekkentrøbbel 6 mnd etter fødsel, og gikk et halvt år før jeg gikk til lege... Da klarte jeg knapt gå. Ble sendt på mr og de fant betennelse i bekkenleddene. Blir aldri helt kvitt det igjen...
Oj.. hvordan føltes bekkenet ut med betennelse da? Her er det gått i ryggen. Spesielt korsryggen. Veldig smertefullt

Mannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"

Ser nok ikke han før 21 i kveld!
Såpass :p jeg hakke sett mannen siden 0515 I morges og ser han ikke før 1545 imorges. Hvor jeg må ut døra med en gang da jeg starter 16 på jobb.

Ble litt klær til alle gutta, sminke og sminkefjerner til meg, 3 bilderammer:D
Vakta er ganske hektisk til nå!:eek: roer seg snart tror jeg..
Pleier ofte bli litt ekstra :p
Håper det roer seg straks :)

Lover å skravle til fingrene får krampe senere :P

Phuuu...
Da er alle ungene hentet og vi ha kommet oss hjem.
Må bare sitte ned 5 minutter før jeg begynner med middagen

Straks middag her også nå:)

Back
Topp