Det regner og det er grått
Det er tirsdag. Godt at husvask står på lista i dag. Hva Skal dere?
Husvask her og.. Rakk ikke alt i går..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det regner og det er grått
Det er tirsdag. Godt at husvask står på lista i dag. Hva Skal dere?
Da satser på på litt mer tempo i kveld, så går det fintIkke langt unna dagens mål nei
Kjekt med en slik bestemor daHaha kjenner følelsen digg å kunne gjøre mye av arbeidet igjen. Men lille krever også mye . Men bestemor skal komme snart![]()
Ha en fin dag på jobbGod morgen ! Trekker i meg frokosten :/ snart jobb
Ja, jeg fikk med meg det til slutt. Så gøyKlarte det selvsagt9200!
Put your hands up!!Sitter på bussen på vei hjem fra helsestasjonen. Det sitter en til dame med barnevogn. Hun spiller HØY indisk musikk på telefonen sin for at ungen skal sove. Vi snakker sikkelig bollywood musikk.
Party på bussen dere![]()
Gammel? Mi kryper bare enda. Heldigvis. Snart 10 mndHva skjedde med min lille baby, nå holder hun seg fast og går langs sofaen![]()
Hva skal shoppes i dag?Haha, jeg er bare kjapt innom
Skal på shopping og på jobb etterhvert....men dukker opp så ofte jeg kan![]()
Hva skal du shoppe? Og så kjekt med vaskehjelp!Det regnet og er grått her ogsåog vaskedama kommer idag
Blir nok shopping fram til jobb kl 15![]()
Samme her. Men får bestemor over for å ta den lille så jeg for blitt ferdig i dagHusvask her og.. Rakk ikke alt i går..
Må jo bidra litt også da, så du ikke får sparkenJa er jo en viss fare for det![]()
Huff daHun sovnet etter en liten stund, men var så lei seg:/
Samme her. Men får bestemor over for å ta den lille så jeg for blitt ferdig i dag![]()
Shangla banglaPut your hands up!!![]()
Det er sant nå kan jeg gjøre alt brukte to mnd å komme fult tilbakeKjekt med en slik bestemor da![]()
Ja de krever mye men skal bli deilig å få tilbake kroppen![]()
Skikkelig kulturtime på bussen i dag altsåShangla bangla![]()
Så koseligSer på Jane the virgin, med sovende mini ved siden av meg![]()
JaFår ikke hjelp med babyen jeg. Så får raska på i stedet for å sitte her![]()
Gleder meg, om mulig, enda mer til Lillemor kommer nåDet er sant nå kan jeg gjøre alt brukte to mnd å komme fult tilbakemen nå er jeg klar for nye utfordringer.
Ja veldig kjekt![]()