Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDere klarte målet med god margin![]()
Tusen takkGod morgen hva skjer i dag? Så deilig å få sove. Ble vekt to ganger. Men storfornøyddeilig å drømme da har kroppen fått hvile seg sikkelig
husker du hva du drømme?
God morgen våknet selv av mini men han ligger ikke akkurat å koser. River og sliter av meg puppenhan propper hatt og gråter etter på :/ men hjelper med trøst av mor
Gratulerer. Dere må stor kose dere i dag![]()
God morgenGod morgen ! Trekker i meg frokosten :/ snart jobb
Blir kjedelig i dag :/God morgen. Kos deg på jobb
![]()
Lite å gjøre?Blir kjedelig i dag :/
JaLite å gjøre?
God morgenGod morgen![]()
Sovna i ti tiden i gårvar dau trøtt.
Blir vel en lur i dag og da ene futten hadde mareritt i natt. Blei lite søvn![]()
Det er jo kjedelig:-/Jabare vasking
ja veldigDet er jo kjedelig:-/
Å så flinkHva skjedde med min lille baby, nå holder hun seg fast og går langs sofaen![]()
Snart 4 mnd. Så er en stund til enda. Slapp flaske nå da. Var visst nok i puppenHvor gammel er din?
Her blir det nok meg som står opp og gir grøt siten mannen er på jobb når vi står opp![]()
Får håpe dagen går fortja veldiglite givende
Å så flink![]()
Det at man ikke kan løpe er veldig vanlig i drømmer.Hoho du er oppe du å jagod morgen.
Utrolig digg med sammenhengende søvn. Det er lenge siden jeg fikk det.
Jeg drømte at jeg var ute å trillet. Skulle krysse en vei, der stod det to menn og sloss![]()
Jeg skulle begynne å løpe, men her kommer det som er litt freaky! I alle mine drømmer så klarer jeg aldri å løpe, det er som at noe er lenka fast til føttene minedrit ekkelt.
Så våkna jeg heldigvis.
Så bra!! Da videre mot dagensDere klarte målet med god margin![]()
Er detDet at man ikke kan løpe er veldig vanlig i drømmer.
Aaah! Savner babytiden jegSnart 4 mnd. Så er en stund til enda. Slapp flaske nå da. Var visst nok i puppen![]()
Å så gode de ser ut
Nei gidder ikke detTar du den jobben??![]()