Mhm jeg synes da detKjedelig å måtte vente på innlegg for å ikke spamme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm jeg synes da detKjedelig å måtte vente på innlegg for å ikke spamme![]()
For å bli kvitt hosten....ja!Må jeg det?
Jeg skal rømme huset , de skal meisle gulvet på badet etterhvert, og det bråker nok littGod morgen jenter
Her har snuppa kun våknet kl. 5 i natt for pupp og hun sover enda
OJ sov helt til halv 8 og er ikke lenge siden han ble levert i barnehagen!!
Hva står på planen i dag da?
Gjør det for jeg sier ikke det ofteDen der skal jeg ta screenshot av![]()
Finner på noe annet jegFor å bli kvitt hosten....ja!![]()
He he var derfor jeg måtte ta detGjør det for jeg sier ikke det ofte![]()
JaJa innimellom er det helt ok![]()
Haha, du er søtUff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Ikke santHerlig utsikt!![]()
Har en vask igjen på klesvasken og snart ferdig på badet. Men vanskelig da L mener han skal masse oppmersskpmshetGod morgenblir vel vasking av klær her i dag
![]()
![]()
Gratulerer med bomullsbryllupDagenEr 2 år![]()
Hihi for husarbeid deilig når man er ferdig daMå til byen en tur .
Husarbeid...
Vaske dame hadde vært np. .. hehe men skal jobbe meg videre med husarbeidetDet regnet og er grått her ogsåog vaskedama kommer idag
Blir nok shopping fram til jobb kl 15![]()
Hun er straks 9mndHun er ikke så lita lenger
Hvor mange mnd er hun nå?
Flink duHar en vask igjen på klesvasken og snart ferdig på badet. Men vanskelig da L mener han skal masse oppmersskpmshet![]()
L er enten slik eller i dvale på morgenenTusen takk.
Slik holdt mini på og før men nå er han en skikkelig kose gutt på morgenen![]()
Høres ut som Vormsund en gang varHer bruker bussen 15-20 min, kommer ann på sjåførenher hvor jeg bor har sjåførene så god tid
![]()
Heldig som har helsestasjonen så nærmeher må jeg time alt sikkelig ellers må jeg vente en time på bussen når jeg skal hjem
![]()
Haha kjenner følelsen digg å kunne gjøre mye av arbeidet igjen. Men lille krever også mye . Men bestemor skal komme snartFlink dugleder meg nesten til Lillemor kommer og håper jeg kan få litt mer energi. Er helt håpløst slik jeg er nå
![]()