Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De vokser så altfor fort:-O1år til neste fredag![]()
God natt
God morgenGod morgen dere![]()
For en natt! Lille J sov jo nesten hele natten igjennomfikk en flaske mme i 00:30 men fram til 5:30 var det stille gitt
Ååh gud så mye rart jeg har drømt i natt![]()
Hoho du er oppe du å jaGod morgen. Så herlig med sammenhengende søvn
. Hva du har drømt i natt du?
Blir litt sånn i drømmer, skjer somregel mye rart daHoho du er oppe du å jagod morgen.
Utrolig digg med sammenhengende søvn. Det er lenge siden jeg fikk det.
Jeg drømte at jeg var ute å trillet. Skulle krysse en vei, der stod det to menn og sloss![]()
Jeg skulle begynne å løpe, men her kommer det som er litt freaky! I alle mine drømmer så klarer jeg aldri å løpe, det er som at noe er lenka fast til føttene minedrit ekkelt.
Så våkna jeg heldigvis.
Ja hahaBlir litt sånn i drømmer, skjer somregel mye rart da![]()
Skal til foreldrene mine en tur og se om det er noe som kan kastes eller tas vare på. Ellers blir det å underholde mini. Gubben er på kurs og trening hele dagen så ser ikke mye til han. Der da?Ja haha
Planer for dagen?
God morgen hva skjer i dag? Så deilig å få sove. Ble vekt to ganger. Men storfornøydGod morgen dere![]()
For en natt! Lille J sov jo nesten hele natten igjennomfikk en flaske mme i 00:30 men fram til 5:30 var det stille gitt
Ååh gud så mye rart jeg har drømt i natt![]()
God morgen alle sammen. Da bestemte mini at det var morgen og nå ligger han her og koser
![]()
Gratulerer. Dere må stor kose dere i dagHurra bryllupsdag idag![]()
Drømte at jeg var ute å trilla, skulle over veien og der stod det to menn og sloss.God morgen hva skjer i dag? Så deilig å få sove. Ble vekt to ganger. Men storfornøyddeilig å drømme da har kroppen fått hvile seg sikkelig
husker du hva du drømme?
Ah den følelsen når man helst vil ligge i senga men vet at man må stå opp snartGod morgen alle! Inntil videre ligger jeg i senga og ammer, men må sikkert snart stå opp og lage flaske. Sulten frøken på morran![]()
Så fort min lille kan begynne å spise grøt til frokost er det min tur til å sove lenge innimellom. Da skal kællen få stå oppAh den følelsen når man helst vil ligge i senga men vet at man må stå opp snart
Her skal frøkna mi snart få grøt![]()
Drømte at jeg var ute å trilla, skulle over veien og der stod det to menn og sloss.
Så skulle jeg løpe, men fikk ikke løpt ordentlig for noe var liksom lenka fast til beina.
Det skjer ofte i drømmene mine at det er noe som er lenka fast til beina når jeg skal løpeweird
Baah så regner detå vi skal til helsestasjonen. Lenge leve livet som kollektivtransport bruker
![]()
Hvor gammel er din?Så fort min lille kan begynne å spise grøt til frokost er det min tur til å sove lenge innimellom. Da skal kællen få stå opp
Her bruker bussen 15-20 min, kommer ann på sjåførenKollektive lenge leve![]()
Ble flytta til helsestasjonen rett utenfor døra mi denne uken så nå tar det 3 min ikke 20 min å gå. Og ingen butikker som frister med barsel og kaffe på veien
Gjentagelse av drømmer har de fleste noe værre en Andre. , ?men gøy å tolke drømmer:/)