Skravletråd April

Jeg endte opp i senga hans mens jeg masserte beina:P sovnet til slutt, så ble nok 4-5 timer søvn:)
Hehe. Da ligger vi likt på søvn :P
Hadde først katten mellom oss halve natten, han hadde så vondt vi ville passe på han. Når han stakk kom guttungen med mareritt og da havna jeg mellom guttungen og mannen. Trangt!! :P

Synes jeg også :D har en latterlig stor hage i tillegg :o fordelen med å flytte sammen med en mann med stor tomt :P haha
Så deilig da:D
Her var mannen heldig som flyttet sammen med ei dame med stor tomt:P 7 mål:P

Hvordan går det med pusen idag?:)

Høres ut som en morsom dag da:D
Jada kos det:) :D Håpe vi finner sko til han. Han er meget skeptisk til de fleste:P

Også veldig spent på hva hun får i gave:D

Ellers er det speider og dans her i dag av aktiviteter på barna.

Så deilig da:D
Her var mannen heldig som flyttet sammen med ei dame med stor tomt:P 7 mål:P

Hvordan går det med pusen idag?:)
Hehe. Heldig mann ja :P

Pusen er enda litt slapp og halter. Freser når jeg prøver å undersøke foten hans. Men samtidig virker han litt mer våken i dag. I går var han rett og slett ferdig stakkar :P

Hehe. Da ligger vi likt på søvn :P
Hadde først katten mellom oss halve natten, han hadde så vondt vi ville passe på han. Når han stakk kom guttungen med mareritt og da havna jeg mellom guttungen og mannen. Trangt!! :P
Haha, nettene er ikke som før etter man fikk unger og katter:P
Blir nok trøtt i kveld, men sove kan vi gjøre som pensjonister;)

Jada kos det:) :D Håpe vi finner sko til han. Han er meget skeptisk til de fleste:P

Også veldig spent på hva hun får i gave:D

Ellers er det speider og dans her i dag av aktiviteter på barna.
Er han kresen?:P
Koselig med gave fra jobben da! Spennende:D

Er han kresen?:p
Koselig med gave fra jobben da! Spennende:D
Ja, veldig!!! Feil såle, for spisse fremme, trang inni, nå ser jeg ut som langbein, var det ikke litt for mye farger på disse osv osv osv osv. Lista er lang!!!

Back
Topp