Skravletråd April

God morgen jenter:)
Her har snuppa kun våknet kl. 5 i natt for pupp og hun sover enda:D
OJ sov helt til halv 8 og er ikke lenge siden han ble levert i barnehagen!!:)

Hva står på planen i dag da:) ?
Jeg skal rømme huset , de skal meisle gulvet på badet etterhvert, og det bråker nok litt :p

God morgen :) blir vel vasking av klær her i dag :o ;)
Har en vask igjen på klesvasken og snart ferdig på badet. Men vanskelig da L mener han skal masse oppmersskpmshet :)

Har en vask igjen på klesvasken og snart ferdig på badet. Men vanskelig da L mener han skal masse oppmersskpmshet :)
Flink du :o gleder meg nesten til Lillemor kommer og håper jeg kan få litt mer energi. Er helt håpløst slik jeg er nå :P

Her bruker bussen 15-20 min, kommer ann på sjåføren :p her hvor jeg bor har sjåførene så god tid :p

Heldig som har helsestasjonen så nærme :) her må jeg time alt sikkelig ellers må jeg vente en time på bussen når jeg skal hjem :p
Høres ut som Vormsund en gang var :p

Flink du :o gleder meg nesten til Lillemor kommer og håper jeg kan få litt mer energi. Er helt håpløst slik jeg er nå :P
Haha kjenner følelsen digg å kunne gjøre mye av arbeidet igjen. Men lille krever også mye . Men bestemor skal komme snart:)

Sitter på bussen på vei hjem fra helsestasjonen. Det sitter en til dame med barnevogn. Hun spiller HØY indisk musikk på telefonen sin for at ungen skal sove. Vi snakker sikkelig bollywood musikk.
Party på bussen dere ;)

Back
Topp