Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier stort sett ha det da, men akkurat der sto det helt stilleGår ikke å holde orden på alt og alle![]()
Kjøper litt og littBlir mye å lese bakover og bare mer ettersom dere skravler så idag skriver jeg bare rett på :O
N sovnet for 20 min siden![]()
Når dere kjøper klær til barna kjøper dere en stor mengde eller i forskjellige omganger?
Jaa, jeg ooog ♡Syns vi må prøve å få til det en gang ♡![]()
Haha, transjokolade faktisk. YummiiKb synes transjokolade jørtes godt ut...
Det er såklart bestNei, ikke enda. Hadde håpa å kjøpe det i fysisk butikkse størrelse
Ser så koselig ut å bære i sjalAnbefales, iallefall til bittesmå ♡
Kan komme med noen tips da?Ha ha må ikke si det jeg
Haha kjekt med "fine" skohaha ja uff, men skoa blei fine da![]()
nei hvorfor det ?
woop woop
ja løpetur![]()
I mai tror jeg![]()
De hadde det i 1920Haha, transjokolade faktisk. Yummii
Har ikke giddet å ta det fram engangHaha. Ikke du heller?
Helt klartDet er litt lettere da![]()
Har spurt han og han vurderte det faktiskNeidahan kan lage seg bruker og skravle her
![]()
Det er jo braCa 1.000 innlegg på hele forumet den siste timen, ca 2.400 siden kl 18
Ikke lenge igjenÅja! Håper ila helgeneller iallefall neste uke.
Nei, også et det jo så dyrt å bytte alt på en gangsamme som meg detveldig kjekt å ha noe liggende sånn tilfelle klærne brått er små. det er ikke akkurat noe særlig
![]()
Skikkelig ekkelt ogsåDet er ekkelt![]()
Så gøySå koselig da! Det skal jeg ig![]()
Hehe, ja ikke santhan er verdens beste <3 men noen ganger kan han og være den verste. husker en gang i uke 37/38 når jeg hadde lyst på m&m klokken 23:00 på kvelden. han hadde allerede vært ute, men jeg måtte ha. da sa jeg at jeg kom til å dra ut selv og skjedde det noe med fødsel gadd jeg ikke ringe hanmen det er jo det man sier om den man elsker man både har dager hvor man elsker personen uendelig og dager hvor man ikke kan fordra den personen
i gode og onde dager vettu
Henger 12 minutter etterSnart i enden nå,ser du henger etter![]()