Hva var det da?Hehe, ja! Fant ikke det jeg egentlig skulle da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var det da?Hehe, ja! Fant ikke det jeg egentlig skulle da
Det skjønner jeg. Det går seg vel til av seg selv. Det gjorde det i alle fall herHun sovner rundt 19-20, så må jeg liksom ha henne i armenenmine i hvertfall en time etter hun har sovna før jeg kan legge henne fra meg. Da legger jeg henne i sofaen (fordi hun sover veldig urolig og jeg orker ikke fly opp og ned trappa ørten ganger ila kvelden), så tar jeg henne meed meg i senga når jeg skal legge meg. Ikke optimalt, men det er nå så...
Se der jaHaha. Nå har jeg samme " problem"
Send med eposten din på fb daFinnes den i str som passer mi? For jaaa den vil jeg strikke!
Det var utrolig myeFor det gjør man. I fjor spsrte jeg 14000
Ha en fin nattHar mandag... tidlig i seng
.. sov godt jentergleder meg til å se tall i morgen.
kjøper litt og litt før henne starter med strVarierer litt egentlig. Merker jeg kjøper ofte litt og litt til babyen, mens jrg jøper i større bolker for 6åringen. Hva med deg, hva gjør du?
Jeg skal henge på jobb for her skal bade gulvet meisles ned..Noen som skal no gøy i morgen?
Veldig glad for de sparte pengene jaDet var utrolig mye![]()
Jå håper det går går over av seg selvDet skjønner jeg. Det går seg vel til av seg selv. Det gjorde det i alle fall her
Tidligere sov hun på meg/spiste hele kvelden og la seg med meg![]()
Syns vi må prøve å få til det en gang ♡Det hadde vært konge!
Ja, det kan skjeHehe, fort gjort å glemme med så mye skravlere
Det håper jeg påDa blir det vel liv
Spørs bare hvor lenge det holderGår i ok tempo nå da
Anbefales, iallefall til bittesmå ♡Tror jeg må prøve sjal på neste![]()
skal løpe med en VennineSå gøy, skal du løpe alene eller med noen?
haha jaVelkommen tilbakesvett?
travel dag daSittet på ræva
Ryddet
Matet snekkerne
Hatt flislegger på befaring
Vært på middag hos svigermor
Ryddet på tuppas rom og pakket om litt
Osv![]()
Det var ikke myeCa 1.000 innlegg på hele forumet den siste timen, ca 2.400 siden kl 18
Ka det hørtes kjempegøy ut! Hva skjer med badegulvet?Jeg skal henge på jobb for her skal bade gulvet meisles ned..
Krysser fingrene for detDet håper jeg på![]()
Hender seg her også, når det er mindre tempo.Er ikke alltid jeg leser igjennom, men nå og da![]()