Hihi, veldig kjekt med eget kontorHehehehe. Fin jobb du har da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, veldig kjekt med eget kontorHehehehe. Fin jobb du har da![]()
Hehe, ja! Fant ikke det jeg egentlig skulle daDa kunne du shoppe med god samvittighet![]()
Som meg da, når jeg er i normalt gjenge. Ikke nå.Egentlig i 21-22 tiden, i praksis blir det som regel ikke før kl 23
Haha. Nå har jeg samme " problem"Jammen dere skravler jo sånn at jeg kommer meg ikke til endes i denne tråden![]()
Håper vi klarer det!Har mandag... tidlig i seng
.. sov godt jentergleder meg til å se tall i morgen.
Det er ekkeltFoten sovnet. ..
Det har du rett iGreot å spare litt rpenger
Finnes den i str som passer mi? For jaaa den vil jeg strikke!Sukkersøt har de vel i grunn overaltjeg blander mye, men liker ofte billige kjeder som name it, hm og kappahl. Kan sende deg lille sukkerspinn oppskriften?
![]()
Håper du har klart det nå?Men å få lagt fra meg baby er tidkrevende prosjekt. Og dessuten risikosport!
Pøver du å gjøre deg ferdig med kjolen?Ikke her heller![]()
For det gjør man. I fjor spsrte jeg 14000Det har du rett i![]()
Sov godtHar mandag... tidlig i seng
.. sov godt jentergleder meg til å se tall i morgen.
Det hadde vært konge!Ja.. vi får prøve å møtes en plass![]()
Så gøy, skal du løpe alene eller med noen?haha ja uff, men skoa blei fine da![]()
nei hvorfor det ?
woop woop
ja løpetur![]()
I mai tror jeg![]()
Ja, det er jo det jeg gjør joooNå kan du lure![]()
Tror jeg må prøve sjal på nesteJeg ønsket meg alltid et vevd sjal til MJ men det ble aldri,har en Hjemme - sydd ergobaby jeg også bar mye i når hun ble eldre
Nope.. våkna da jeg gikk opp til eldste. Nå har jeg byssa i søvn igjen, men kan fortsatt ikke legge henne fra meg uten at hun våkner..Håper du har klart det nå?![]()
Håper han roet segLiv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Ja, ikke sant! Går jammen meg fort jerHer var det 300 innlegg på en halv time!![]()