BarseltreffPå jobb igjen
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BarseltreffPå jobb igjen
Du da?
samme som meg detVarierer, men oftest i flere omganger. Jeg er god på salg så jeg har liggende i en til to str større enn hva hun bruker![]()
Da får du bare sitte derNope.. våkna da jeg gikk opp til eldste. Nå har jeg byssa i søvn igjen, men kan fortsatt ikke legge henne fra meg uten at hun våkner..
Blir du ferdig?Prøver å få gjort ferdig vott her
Det er vel bra det? Men lurer på hvor mye det var vært tidligereCa 1.000 innlegg på hele forumet den siste timen, ca 2.400 siden kl 18
Ja man gjør det!Hehe. Man havner bakpå da
Vet ikke om jeg vil vite hvor du handler heller.Det gjør jeg
Haha får en runde i ny og neStrikking kan du glemme![]()
Hvilke farger strikker du i?Prøver å få gjort ferdig vott her
Ja. Søte og pene jenteklær i rosa og duse farger. Bestilling fra gubbenEr det jenteklær du er på utkikk etter?
Sykt fortJa, ikke sant! Går jammen meg fort jer
Sånn 100 innlegg bakSe der ja![]()
Vi renoverer hele huset, så nå er badet for turKa det hørtes kjempegøy ut! Hva skjer med badegulvet?
Satser på at det snart skjer hos dere ogsåJa, det er jo det!!
Will do !Send med eposten din på fb da![]()
Det er litt lettere daHender seg her også, når det er mindre tempo.
Ha ha må ikke si det jegVet ikke om jeg vil vite hvor du handler heller.
Farlig med nettshopping![]()
På 7. plassHvor ligger du da?![]()
han er verdens beste <3 men noen ganger kan han og være den verste. husker en gang i uke 37/38 når jeg hadde lyst på m&m klokken 23:00 på kvelden. han hadde allerede vært ute, men jeg måtte ha. da sa jeg at jeg kom til å dra ut selv og skjedde det noe med fødsel gadd jeg ikke ringe hanSå snill mann du har! Hva for en serie ser du på?