Nei gråten eskalerte og jeg måtte inn. Da roer han seg med en gang og sov videre. Men mini er slik at gråter han ila kvelden må den så legger han inn og roe han.Håper han klarer det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei gråten eskalerte og jeg måtte inn. Da roer han seg med en gang og sov videre. Men mini er slik at gråter han ila kvelden må den så legger han inn og roe han.Håper han klarer det
Ha ha greit detLater som jeg ikke så den jeg![]()
![]()
Kan ikke tenke på det nåHaha, jeg og!!
Hva da?Fått 3 stk i dag
Jeg leser meg som regel heller opp bakfra enn å følge varlseneJah! Ikke lett å få med seg alt her :O
Hadde du levd på 1920-tallet hadde du også hat en annen oppvekst, oppdragelse og bakgrunn.Ja maten
Alt damene måtte gjøre
TakkSpreka! Syns du har blitt skikkelig flink![]()
Ja jeg måtte inn og da sov han videreHåper han roer seg
JadaHadde du en fin dag da?![]()
Hehe, typiskAkkurat det ja![]()
Ja er somregel da det skjerJepp. Spesielt om du helst skal gå et sted når den driver på.![]()
Så braJa jeg måtte inn og da sov han videre
Takk for det! Føler jeg begynner å gå litt tom, men dukker jo stadig opp nye ideer. Blir fort inspirert av andrentråder ogsåDet har jeg troa på du klarer![]()
Godt han sovney daNei gråten eskalerte og jeg måtte inn. Da roer han seg med en gang og sov videre. Men mini er slik at gråter han ila kvelden må den så legger han inn og roe han.
Må ha litt kveld førstHehe. Gå å legg deg?
Han måtte ha kos av meg. Jeg la han og da må somregel den som legger han inn og roe han igjenSatser på at gubben fikser det![]()
Rester etter 3-års feiring i gårWoho!
Hørtes veldig godt ut. Hatt noe feiring eller så?
Joda. Skriv ned om du plutselig kommer på noen. Det gjorde jegTakk for det! Føler jeg begynner å gå litt tom, men dukker jo stadig opp nye ideer. Blir fort inspirert av andrentråder også