Håper han klarer detLiv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han klarer detLiv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Satser på at gubben fikser detLiv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Herlig syns jegOh yes det er det
Så kjedelig :/Var ikke så bra her dessverre
OkJeg både lager og kjøper
Jeg vet ikke helt. Har ikke talt enda. Men må da ha kommet opp i 10, tror jeg i hvert fall..Hehe,ja. Gikk unna. Har du mange igjen?
Ja gjorde visst det. Skikkelig ekkelt når den våkner igjen
Håper han roer segLiv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Vi hadde det mest på vognenMorsomme greier
Må få - hva da?Må få...
Hva lages?Ok
Hvor mange lager du?
Hvordan ligger vi an?8000 på hele forumey
Flere innleggMå få - hva da?
Deilig med mindre klærHerlig syns jegtuppa hadde ullgenser og vest på seg dag og var veldig fornøyd
Urolig bare?Liv i mini. Får se om gubben klarer å roe han eller om jeg må inn
Vet ikke enda. Ifjor ble vel 70 % av alle laget. Tror ikke jeg får like god tid igår. Men jentene skal få pannebånd. Og venninne mineOk
Hvor mange lager du?
Hadde det inbilstolen viVi hadde det mest på vognen
Da har du jo ikke mange igjenJeg vet ikke helt. Har ikke talt enda. Men må da ha kommet opp i 10, tror jeg i hvert fall..
Jobber med saken, ser du ikke at det faktisk er ganske bra med liv her i kveld?...innlegg..