Hva fikk dere til middag?Har vært hos svigermor på middag også ryddet ut gavene til tuppa og tømt en kommode på rommet hennes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk dere til middag?Har vært hos svigermor på middag også ryddet ut gavene til tuppa og tømt en kommode på rommet hennes.
Mye lekkert jaHar handla litt newbie klær idagname it klærne har jeg sett på også. Mye fint
![]()
Fått 3 stk i dagHar du fått pakke?
Ja helt enig. I høst brukte ikke mini heller 80 helt enda men nå er han oppe i str 80, snart 86Veldig! Både til gutt og til jente! God kvaltitet også, til en helt greit pengebare synd de ikke har mindre enn str 80. Frøkna bruker 68
så gidder ikke handle der til henne enda
Sakte men sikkertHvordan går det med all trådstartingen da, dere? Syns folk er kreative![]()
Går veldig bra detHvordan går det med all trådstartingen da, dere? Syns folk er kreative![]()
Deilig å slappe av i sofaen daHele kvelden og, ja..
Hva jobber du som?
Jeg må hente meg inn etter en slitsom arbeidsdag, så blir bare serier og strikk i kveld![]()
Da funker jo ikke detVar det da. Han er altetende så ikke så mye han ikke liker
Flink du!Går veldig bra det
Spise da?Sulten..
OmelettMå det! Men hva?
Oj. Det er billig!Har bestilt derfra en gang.. Det er jo billig. Men ebay er billigere100 for 10 tester mot sånn.. 16,- for 10 tester..
Jeg tester overdrevent mye >< Pleier passe på så jeg har mange hele tiden, men.. klarte visst gå tom denne gang.
Jeg ooogSå gøy. Håper vi klarer det![]()
Oj såpass ja.Første kamp er 8.35.... Siste er 11.30. Og etter det er det rett på cup i Modum med Snuppa. Hektisk dag.
Jeg vetRart med det... men er gøy å handle til barna og daog litt lettere liksom .hater å handle til meg selv, for jeg klarer aldri bestemme meg
![]()
Hehe, ikke helt jevnt?Jaa haha! Lenge siden vi har hatt det
Ååh herregud, gubben klippa seg med maskin. Det ble jo.... Ehm..tror jeg må gå over etterpå![]()
Har ikke egg, eller rundstykker. Blir nok bare vanlig brødskive vel...Omelett
Rundstykket
Akkurat det jaLur frøken, litt stolt og litt lei?![]()
Skjønner detJaable lei meg når jeg hørte det
![]()