Ja var det. Herlig å få trent litt;-)Var det gøy da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det. Herlig å få trent litt;-)Var det gøy da?![]()
Høres ut som det er vår snartDa var vinterskoa ryddet ut av skap og skiskoa borte fra under trappa
Aha, sånn feilHaha - den ble litt misforstått ser jeg..
Det er bare at pakkene kommer i feil rekkefølge i forhold til når jeg ønsker de skal komme. Det er ikke riktig pakke i postkassa - fordi jeg ville at den ANDRE pakken heller skulle ligge der
Ventet i over 2 uker på g-testene mine![]()
Jeg pleide å bestille fra billigetesterMå jo det! I verste fall må jeg vel bare bestille i Norge. Kan da ikke gå uten tester
Kan bli gal av mindre!
Fikk det bare med meg i forbifarta at de var senketJeg bare sjekket dem når de kom, jeg![]()
Jobbehelt til midnatt..
Du da?![]()
Pleier du å bestille på nett eller har du vært på sånn hjemmeparty?Helt enig
Var det da. Han er altetende så ikke så mye han ikke likerDere får ta noe snadder som ikke mannen liker![]()
Ikke santTror detså de ikke drukner!
Dette hadde vi!Sånn var det
Vis vedlegget 169950
Er jo det som gjør det så festlig med barn i den alderenSynes de er litt for observant for sitt eget beste av og til![]()
Så herligDet ble det! Var ute i 2 timer :O
Det vil jeg troHihi. Det var like godt som det høres ut som![]()
Rart med det... men er gøy å handle til barna og daAlltid barna som vinner når man er på shopping![]()
Å nei, sååå langt unna?!Jaa. Jeg og. De snakker om oslo pga jobb til mannen :/
Joda bekkenløsning og litt kynnere men ellers greiSkal ikke klage, hehe.
Med deg da? Formen grei?
Spreka! Syns du har blitt skikkelig flinkHjemme fra jobb, M skal snart legge seg, og jeg psyker meg opp til å løpe !håper det går bra
ÅååStakkars pusen minblitt skambanket av nabolagets bøllekatt. Nå er han slapp og har vondt.
Får vondt jeg også når han har det slik!
Hva spiste dere?Middagen i ovnen![]()