Skravletråd April

Hvordan går det ann?:eek:

Haha - den ble litt misforstått ser jeg..
Det er bare at pakkene kommer i feil rekkefølge i forhold til når jeg ønsker de skal komme. Det er ikke riktig pakke i postkassa - fordi jeg ville at den ANDRE pakken heller skulle ligge der :p
Ventet i over 2 uker på g-testene mine :p

Pleier å ligge å se serie en tre kvarter før jeg legger meg så da er klokken fort borti 23:00 tiden så bruker jeg som regel å styre en halvtime før jeg sover så da er den nærmere 00:00 og opp 07:15 første vekkeklokke går 07:00. Snuppa er oppe senest halvtime etter meg så 07:30. Du begynner tidlig på jobb :O mannen starter 07:00
Kjernetiden er kl 9-14:30, normal arbeidstid er kl 8-15:45.
Jeg velger å starte tidlig, og dra tidlig for å kunne hente tidligere.
Mannen leverer og er lenger.
En måte å få kabalen til å gå opp

Ja :p jeg tenker forholdsvis pratisk med en del klær i alle farger. Og nøytrale ift kjønn. Men han er lei alle tror hun er gutt når hun har blå smokk, eller blå hansker. så han vil ha henne i mer sukkersøte plagg :p
Der fikk jeg inspirasjon til ny tråd! Hehe ;) Du får gå inn der og svare også ;)

Jeg er litt sånn at jeg syns ikke det gjør noe om noen tror hun er en gutt, når hun er så liten. Det er jo ikke så lett å se forskjell, faktisk! Og det gjør ingenting, liksom. Må ikke vises på 100 meters avstand at det er en jente, liksom :D

Back
Topp