Det er 18 tråder nå. Ikke 25Til hovedpremien er det 1.000 innlegg og 25 tråder.
Det blir en premie til dersom man klarer 8.000 innlegg på hele forumet i dag, og 10.000 i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er 18 tråder nå. Ikke 25Til hovedpremien er det 1.000 innlegg og 25 tråder.
Det blir en premie til dersom man klarer 8.000 innlegg på hele forumet i dag, og 10.000 i morgen
Haha, trenger mer jenteklær faktisk. Her i huset vil mannen helst at lille skal være rosa prinsesse. Jeg er ikke helt der.Noen som vet om noen skikkelig søte jenteplagg? Hvilken butikk eller spesifikke rosa plagg? Gubben mener visst hun trenger mer jenteklær![]()
Tenker jeg skal blande 3 deler Earl Gray og 1 del Prince of WealsHvilken te drikker du?
Hehe. Kanskje greit det ogsåSå deilig
Jeg sparer til lengre ut i måneden når det har roet seg litt![]()
Hvordan går det ann?Gah!!
Får masse ebaypakker hver dag nå.. men det er jo FEIL pakker :O
Jeg kjører det enkelt med bare en typeTenker jeg skal blande 3 deler Earl Gray og 1 del Prince of Weals
Nyt pannekakerWoop! Da skal lille J straks legge seg, mannen lager pannekakerweeeh
Men jeg skal også ha en liten ferieDu jobber jo fullt da og vært syk. Og enda et vi og tidlig i måneden
De er morsomme de bøkene
Det burde jeg ogsåDa var vinterklærne ute av skapet også. Burde legge ut noe for salg
JaHaha, trenger mer jenteklær faktisk. Her i huset vil mannen helst at lille skal være rosa prinsesse. Jeg er ikke helt der.
Joda, santMen jeg skal også ha en liten ferie![]()
Det er santDe er det. Kreative forfattere og!
Ikke bra tilbud?Var ikke så veldig bra![]()
Hurra for detOver tusen nå
Ååh. Hva var det du mest ville ha først?
Har du mye du også?Det burde jeg også![]()
Så kjipt daIkke akkurat nei