Så bra du ikke var aleneIkke bare jeg som reagerte på lagene nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du ikke var aleneIkke bare jeg som reagerte på lagene nei
Funderer på det samme..gubben er på jobb hele døgnet imorgenSå hva vil jeg og mini har til middag i morgen mon tro. Gubben skal på kurs hele dagen og trening på kvelden og innimellom lufte hunden så rekker til nøds å komme hjem og hente drakten før han må stikke igjen
Det er jo deilig da. Blir nok av de travle dageneVeldig rolig
Pomp de luxNoen som vet om noen skikkelig søte jenteplagg? Hvilken butikk eller spesifikke rosa plagg? Gubben mener visst hun trenger mer jenteklær![]()
HverdagslykkeDen har vært bra.
Hatt en fin dag på jobb, og herlige barn![]()
Feil? Hva er feil? Innhold, farge?:
Kos deg på turSnart ut å gå tur med lillesøsteren min. Skal legge mini først![]()
De er morsomme de bøkeneGutta i det enorme trehuset med 39 etasjer
Bok 3 i serien. Den er så fantastisk teit, at både jeg og dattera stormler av den!![]()
Var greit det jaSå bra du ikke var alene![]()
Åå, pomp de lux har så mye fint!!!Pomp de lux
Snuppelus
Så deilig at hun har sovet bedreNei! Men lille har sovet bedre de siste 3nnettene enn hun pleier, så har kanskje noe med det å gjøre![]()
Hva har du gjort?
Er kun fordi jeg er syk så får vel nye denDet er jo deilig da. Blir nok av de travle dagene
Til hovedpremien er det 1.000 innlegg og 25 tråder.Hva er aprilutfordringen?
er det veldig dyre plagg eller kappahl/lindex/kjede priser?Pomp de lux
Snuppelus
Så deiligDa hadde jeg visst oppnådd kravet om antall nye tråder nå![]()
Mest til jenter synes jegÅå, pomp de lux har så mye fint!!!
Ååh. Hva var det du mest ville ha først?Feil pakke. Som i at den pakken jeg MEST vil ha, tydeligvis skal komme sist, og de andre komme først -.-
Jeg kjøpte alltid på billige-teste.dk, da kom de på en 2-3 dager.
Hadde det tatt lengre tid hadde jeg blitt sprø![]()
Yeei, det er en god følelseFøler meg usedvanlig opplagt idag! DeiligHvordan har dagen deres vært?
Litt dyrere enn kjedebutikketer det veldig dyre plagg eller kappahl/lindex/kjede priser?