Får satse på rolig kveld daJobber fra 15-24 både idag og i morgen...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på rolig kveld daJobber fra 15-24 både idag og i morgen...![]()
Alltid barna som vinner når man er på shoppingLitt sommerklær til frøkna, siden vi skal ut å reise denne mnd og en oppbevaringsboks til eldste. Jeg kjøpte meg bare en t skjorte. Hadde tenkt å handle sommerklær til meg selv og, som både er ammevennlige men samtidig at jeg slipper å føle at jeg er på utstilling. Vil ikke sitte i singlet å amme på restaurant liksom..
OkeiJeg har ergobaby360![]()
Nei tror ikke detSlår nok ikke den idag![]()
Har jo det, hele slekts til mamma,men ikke så langt nord som deg... :/Synes du og burde hatt slekninger nordover du skulle treffe snart![]()
Skal ikke klage, hehe.Heeei. Hvordan går det?
Ble vel endret på første dagOk, hadde ikke fått med meg at det var blitt endret på
Hva har du bestilt nå?Yes stemmer det
Hadde du en fin dag da?Takk lige måde1 time igjen
Joda det er det13 minutter bak når jeg er på jobb er ikke tregt![]()
SkoHva har du bestilt nå?![]()
Krysser fingrene for at du har det til du kan testeEggløsning i morgen, så det haster ikke før om en uke egentlig.. Men kjekt å ha!![]()
Søskenbarnet mitt på 9 liker det ogsåDet er det ja
Bare jeg som er litt treg med andre ordBle vel endret på første dag
Mye lekkert hos NameItNoen som vet om noen skikkelig søte jenteplagg? Hvilken butikk eller spesifikke rosa plagg? Gubben mener visst hun trenger mer jenteklær![]()
Mener alle kravene til tråder var senketOk, hadde ikke fått med meg at det var blitt endret på
god løsningKjernetiden er kl 9-14:30, normal arbeidstid er kl 8-15:45.
Jeg velger å starte tidlig, og dra tidlig for å kunne hente tidligere.
Mannen leverer og er lenger.
En måte å få kabalen til å gå opp
HelluuuuHei på du!
Alt vel??
Er egentlig matlei og er så kjedelig å spise alene. Vurderer å spise hos foreldrene mine om de skal ha noe godtFunderer på det samme..gubben er på jobb hele døgnet imorgen