Skravletråd April

Tidlig opp i morgen du også.
Jeg skal prøve å være på jobb til kl 06:30, så må opp kl 5
Pleier å ligge å se serie en tre kvarter før jeg legger meg så da er klokken fort borti 23:00 tiden så bruker jeg som regel å styre en halvtime før jeg sover så da er den nærmere 00:00 og opp 07:15 første vekkeklokke går 07:00. Snuppa er oppe senest halvtime etter meg så 07:30. Du begynner tidlig på jobb :O mannen starter 07:00

Hva kjøpte du da?:)
Litt sommerklær til frøkna, siden vi skal ut å reise denne mnd og en oppbevaringsboks til eldste. Jeg kjøpte meg bare en t skjorte. Hadde tenkt å handle sommerklær til meg selv og, som både er ammevennlige men samtidig at jeg slipper å føle at jeg er på utstilling. Vil ikke sitte i singlet å amme på restaurant liksom..

Noen som vet om noen skikkelig søte jenteplagg? Hvilken butikk eller spesifikke rosa plagg? Gubben mener visst hun trenger mer jenteklær :p

Hva slags bok?

Gutta i det enorme trehuset med 39 etasjer :p
Bok 3 i serien. Den er så fantastisk teit, at både jeg og dattera stormler av den! :D

Kommer mest sannsynlig på i kveld før jeg legger meg :)

Blir å stå opp litt tidligere i morgen. Leverer så hun kan spise frokost da må vi opp 07:30

Burde være i seng lenge før enn igår. Lærte av det siden jeg sov 4 timer på dagen idag :p

- ha alltid vann tilgjengelig
- kan ikke mannen masere, varm dusj
- sette opp vindu på soverommet i god tid før legging

Så etter planen kommer jeg på i 21 tiden og blir til 22:00 da ser jeg på serie før jeg legger meg :)

Ha en fin kveld :D
Ha en fin kveld du også:)

Så hva vil jeg og mini har til middag i morgen mon tro. Gubben skal på kurs hele dagen og trening på kvelden og innimellom lufte hunden så rekker til nøds å komme hjem og hente drakten før han må stikke igjen

Back
Topp