Skoene som var medIkke bra tilbud?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skoene som var medIkke bra tilbud?
Gikk unna nåHurra for det![]()
Jobber fra 15-24 både idag og i morgen...Skal du jobbe?
Hvordan går det ann?![]()
Guri, nå fikk jeg vann i munnOvnsbakt og baconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella inni![]()
Kjernetiden er kl 9-14:30, normal arbeidstid er kl 8-15:45.Pleier å ligge å se serie en tre kvarter før jeg legger meg så da er klokken fort borti 23:00 tiden så bruker jeg som regel å styre en halvtime før jeg sover så da er den nærmere 00:00 og opp 07:15 første vekkeklokke går 07:00. Snuppa er oppe senest halvtime etter meg så 07:30. Du begynner tidlig på jobb :O mannen starter 07:00
Synes de er litt for observant for sitt eget beste av og tilHahaherlig at han har oppdaget det liksom
![]()
Håper det går overNei tydeligvis ikke.
ÅåhGraviditetstestene mine
Jeg liker ikke være tom..!!
Slår nok ikke den idagVar det jeg trodde..
Hihi. Det var like godt som det høres ut somGuri, nå fikk jeg vann i munn![]()
Så dumt daDet er det. Trolig flytter de desverre etterhvert. Dog håper jeg enda det ikke skjer![]()
Jaa. Jeg og. De snakker om oslo pga jobb til mannen :/Så dumt dahåper det er leeenge til!
Så flottJa nå sover han så søtt som bare det![]()
Ååh
Det skjønner jeg!
Der fikk jeg inspirasjon til ny tråd! HeheJajeg tenker forholdsvis pratisk med en del klær i alle farger. Og nøytrale ift kjønn. Men han er lei alle tror hun er gutt når hun har blå smokk, eller blå hansker. så han vil ha henne i mer sukkersøte plagg
![]()
Ok, hadde ikke fått med meg at det var blitt endret påDet er 18 tråder nå. Ikke 25
13 minutter bak når jeg er på jobb er ikke tregtDu er treg kjære![]()
Jaja, sprang du over da eller?Lo vel litt selv også
Men følte meg ufattelig dum!
Å, nei det hadde ikke jeg heller! 18 kan jeg klareOk, hadde ikke fått med meg at det var blitt endret på