Testene våre!

Er veldig forvirret jeg...
Jeg tok akkurat en cb med ukeindikator, og den viste 3+
Jeg kan ikke være over 5 uker på vei...da jeg har IKM i morgen med 28 dg.syklus. Er lettere forvirret her jeg sitter....
 
Er veldig forvirret jeg...
Jeg tok akkurat en cb med ukeindikator, og den viste 3+
Jeg kan ikke være over 5 uker på vei...da jeg har IKM i morgen med 28 dg.syklus. Er lettere forvirret her jeg sitter....
Tvillinger kanskje? :D
 
Er veldig forvirret jeg...
Jeg tok akkurat en cb med ukeindikator, og den viste 3+
Jeg kan ikke være over 5 uker på vei...da jeg har IKM i morgen med 28 dg.syklus. Er lettere forvirret her jeg sitter....

Veldig individuelt hvor mye hcg man produserer, og det er jo kun det de testene går etter.
Mulig du kun produserer mye/raskt hcg, hvis ikke så kanskje det er tvillinger ;)
Hvis ikke så kan det jo ha skjedd at EL har kommet tidligere denne syklusen.
 
ImageUploadedByBV Forum1459766894.174960.jpg
Testet positivt 31/3. Sjokk for både meg og sambo, da jeg gikk på piller. Men selv om dette ikke var planlagt, er det ikke uønsket <3 nå håper vi frøet sitter, og vi gleder oss!
 
ImageUploadedByBV Forum1459848421.491348.jpg4+2 og fortsatt gravid 1-2..

Er det for lavt?:/
 
ImageUploadedByBV Forum1459861894.470952.jpg
Fikk to billigstrimler med på kjøpet av to digitale fra nett. Og måtte prøve en siden jeg var så redd etter bare å ha fått 1-2 i stad. Men den er jo ganske sterk! Har ikke noen av det merke å sammenligne med da, men testa på ettermiddagen ikke lenge etter jeg var på do:)
 
Vis vedlegget 170149
Fikk to billigstrimler med på kjøpet av to digitale fra nett. Og måtte prøve en siden jeg var så redd etter bare å ha fått 1-2 i stad. Men den er jo ganske sterk! Har ikke noen av det merke å sammenligne med da, men testa på ettermiddagen ikke lenge etter jeg var på do:)

Kjempe fine streker det der. Hvor langt er du påvei?
 
Vis vedlegget 170149
Fikk to billigstrimler med på kjøpet av to digitale fra nett. Og måtte prøve en siden jeg var så redd etter bare å ha fått 1-2 i stad. Men den er jo ganske sterk! Har ikke noen av det merke å sammenligne med da, men testa på ettermiddagen ikke lenge etter jeg var på do:)

Fin strek :) ser ganske likt ut som meg når jeg var 4+2
 
Ser ut som min strek også da jeg var 4+2. Jeg tok digital om ettermiddag/kveld.. Da slo den ut.. Hadde mye mer konsentrert urin da..
 
Den slo ut på 2-3 på kvelden.. Men den slo ut på meg på dag 4+0.. Den kommer nok på deg også.. Vi har alle forskjellig mengde HCG..
 
Back
Topp