Takk for detHa en flott kveld du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHa en flott kveld du![]()
Ja, derfor jeg og liker å jobbe da. For det går fortSånt er tungt. Men da går vel kanskje dagen fort i det minste..?
Å ja. Ja har det om du venter littDet der super liggeunderlaget
Nam nam. PannekakerWoop! Da skal lille J straks legge seg, mannen lager pannekakerweeeh
Deilig å trene littMerker det er lenge siden jeg har trent. Må bli flinkere
Jeg kjøpte alltid på billige-teste.dk, da kom de på en 2-3 dager.Neida. Jeg bare vil ha graviditetstestene FØRST. Så jeg får håpet opp hver gang det ligger en kinapakke i posten - men så er det ikke den pakken jeg håpte på. Kjenner jeg får mild angst av å være tom for tester![]()
Gikk fortere enn jeg trodde med 18 tråder. Har snart 1000 innlegg ogHoho alleredefader du er kjapp.
Ikke glad i bilkjøring hanDisse bilturene er grusomme med mini. Hyler og gråter så til de grader og ingenting funker :-(
18 tråder var jo ingentingGikk fortere enn jeg trodde med 18 tråder. Har snart 1000 innlegg og
Flink du erDa var vinterskoa ryddet ut av skap og skiskoa borte fra under trappa
Tidlig opp i morgen du også.Oi mente 21 tiden roter med tidenmå selv legge meg 22 tiden rundt der ellers blir jeg vrak neste dag
![]()
Tatt seg opp litt nå ser jegBare 800 innlegg i den tråden her i dag
Hei loloHeeeeeei![]()
Det burde jeg også, vondt i halsenHøres ut som vi skal ha helt like kvelder
Jeg holder og på å lage meg te
Over tusen nåTatt seg opp litt nå ser jeg![]()
Når da?På skoringen![]()
Er snart på 1000 innlegg. Ifølge siste oppdateringSå flink du er, jeg er langt unna, er heller ikke sikker på om jeg vil klare 1.000 innlegg
Ikke akkurat neiFlink du er
Bedre form?