Må en tur på butikken etterpå. Eldste skal ha med seg grillmat på skolen i morgen. Eller lite. Du da?Hva skal dere ikveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må en tur på butikken etterpå. Eldste skal ha med seg grillmat på skolen i morgen. Eller lite. Du da?Hva skal dere ikveld da?
Da kommer du på omtrent når jeg (må) legger megKommer mest sannsynlig på i kveld før jeg legger meg
Blir å stå opp litt tidligere i morgen. Leverer så hun kan spise frokost da må vi opp 07:30
Burde være i seng lenge før enn igår. Lærte av det siden jeg sov 4 timer på dagen idag
- ha alltid vann tilgjengelig
- kan ikke mannen masere, varm dusj
- sette opp vindu på soverommet i god tid før legging
Så etter planen kommer jeg på i 22 tiden og blir til 23:00 da ser jeg på serie før jeg legger meg
Ha en fin kveld![]()
Ååja. Da går det i ett fra morgen til kveldHaha! "Oi, nå er det helg! Krise!!"
Regner med det blir et lite rush da, ja.
Det er bra, kanskje det blir lettere å få endret det nå som dere er flereIkke bare jeg som reagerte på lagene nei
Forhåpentligvis tv, skravle og strikkeMå en tur på butikken etterpå. Eldste skal ha med seg grillmat på skolen i morgen. Eller lite. Du da?
Hva skal dere ikveld da?
Glo på boksen, skravle, strikke...Hva skal dere ikveld da?
Ååja. Da går det i ett fra morgen til kveld![]()
Så flink du er, jeg er langt unna, er heller ikke sikker på om jeg vil klare 1.000 innleggDa hadde jeg visst oppnådd kravet om antall nye tråder nå![]()
Hoho alleredeDa hadde jeg visst oppnådd kravet om antall nye tråder nå![]()
Hihi, skjønner deg godthehe yes. hobbyen min også joså seff
![]()
De har nok detDe fleste her har vel små som legges rundt nå
???Gah!!
Får masse ebaypakker hver dag nå.. men det er jo FEIL pakker :O
Jepp, for alleBåde for store og små![]()
Link til hva?Har du link til det?
Skal si dere skravlerOg enda mer nå![]()