He he skjønner henne godtÅ sove er det hun har minst tid til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he skjønner henne godtÅ sove er det hun har minst tid til![]()
Må vel det ogsåOg skravle?
Den har vært bra.Føler meg usedvanlig opplagt idag! DeiligHvordan har dagen deres vært?
Deilig, det er jo ikke lenge tilForhåpentligvis på fredag. Da skal vi hvertfall ha vann igjen. Så må vi bare flytte alt på plass i kjøkkenskapene.
Går unna med deg ogsæDa hadde jeg visst oppnådd kravet om antall nye tråder nå![]()
De er åpne for innspill hvertfallDet er bra, kanskje det blir lettere å få endret det nå som dere er flere
???
Får du ebay-pakkene til noen andre siden det er feil pakker?
Veldig lettvint ihvertfallMiddag bedre enn ingen middag da
Fiskepinner er snadder![]()
Veldig roligFøler meg usedvanlig opplagt idag! DeiligHvordan har dagen deres vært?
Men du Kengu, var det ikke du som snakket om noe salg på barnesko nå i nærmeste fremtid?De har nok det
Fått sove litt ekstra eller?Føler meg usedvanlig opplagt idag! DeiligHvordan har dagen deres vært?
Oi mente 21 tiden roter med tidenDa kommer du på omtrent når jeg (må) legger meg
Hva slags bok?Må vel skravle litt da
Og kanskje strikke litt på genseren.. Og litt serietitting..
Men FØRST skal jeg lese litt med dattera. Boka er jo så spennende, gleder meg![]()
Det der super liggeunderlagetLink til hva?
Jaa, det må duMå vel skravle litt da
Og kanskje strikke litt på genseren.. Og litt serietitting..
Men FØRST skal jeg lese litt med dattera. Boka er jo så spennende, gleder meg![]()
Hvorfor feil pakker?Gah!!
Får masse ebaypakker hver dag nå.. men det er jo FEIL pakker :O
Hihi..så herligHaha lille J er så morsom! Krabber sin vei og sier "aaadeee" (hade)
Feil? Hva er feil? Innhold, farge?:Gah!!
Får masse ebaypakker hver dag nå.. men det er jo FEIL pakker :O
Høres ut som vi skal ha helt like kvelderGlo på boksen, skravle, strikke...
Så flott daBaby var sur ja.. Men fikk og rydda, støvsugd og ommøblert i 2 etg mens hun lekte seg på rommet til storesøster. Gull verdt!![]()
På skoringenMen du Kengu, var det ikke du som snakket om noe salg på barnesko nå i nærmeste fremtid?