Liker ikke stekt mat når du er gravid?Barna elsker det iallefallJeg syns det er helt greit.. Litt trått å spise stekt mat nå når jeg er gravid, kjenner jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke stekt mat når du er gravid?Barna elsker det iallefallJeg syns det er helt greit.. Litt trått å spise stekt mat nå når jeg er gravid, kjenner jeg
![]()
Hva skal dere da? håper du slapper av fordi omYey nå kommer snart kengubarnet hjem
Ja det må duMå lese jeg da![]()
Fordi du er rar detAldri sett det jeg![]()
Håper alle, men iallefall jeg og tuppaFamilie besøk du skal på altså? Bare du eller alle?
De færreste av oss er desverre detJeg fant ut etterhvert at selv ikke jeg er superwoman!selvom jeg godt kunne ønske det. Har du en bra dag?
Så gøy da.Håper alle, men iallefall jeg og tuppa
Nevøen min fyller året neste uke![]()
Så bra! Helt annen utsikt derfra vettuTror jeg må gi den bæresela en til sjanse.
Tok henne i den og gikk de 7 minuttene det nok tar bort og opp bakken til naboen på babybesøk. Hun var klin rolig, solbrillene på og nøt utsikta
Bare den ikke hadde vært umulig å få på når man er alene så![]()
Jippi, så bra!Hurra, vesla sovna!
Har ikke peilingKjøttboller og potetmos med føtesaus og grønnsakerHva står på menyen hos dere da?
![]()
Ikke noe særlig det nei.Veldigkolikk som lita også
Ja det går greitGjøre begge deler?![]()
Nei, håper ikke neste får detIkke noe særlig det nei.
He he du mener det jaHaha, det hadde tatt seg ut![]()
Skal minne deg på detja skjerpings i kveld!!!
Multitasking vet duJa det går greit
Det går ned, men blir helt rar i formen etterpå..Liker ikke stekt mat når du er gravid?
Prøver på det hvertfallDa er det best å ikke, men det er bra du slapper av
Har hun sovet lenge?Tar frem strikketøyet mens vesla sover![]()