Prøver å vedlikeholde fargen fra sydenSolarium hørtes digg ut i dag. Men for holde meg til husvaska
Kos deg med husvask
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å vedlikeholde fargen fra sydenSolarium hørtes digg ut i dag. Men for holde meg til husvaska
Takk, hadde så lyst til å gi han ett hint men ville overraske han også for å se reaksjonen så likte detHihi, da ble han skikkelig lurt denne gangen
Flink du har vært til å holde det hemmelig!
Flink jente!Ja mn jeg ligger jo
Hadde ikke noe annet enn det nei, men de mente sjansene var store for at det kom til å utvikle seg til sf, og de så ikke poenget med at jeg skulle gå rundt med hodepine![]()
Ble akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Ja håper det.Det hørtes jo allright uthåper du får være med!
Jeg skal på jobb kl 15 jeg![]()
Ja jeg falt pladask, gleder meg til å få den på bebisen ♡Så nusselig![]()
God morgen
Ble sliten av å gå ned trappa.. Så drt blir sofaen i dag også kjenner jeg
Men er himla kjedelig !Flink jente!![]()
Herlig med kosedagKose meg hjemme med frøkna. Ble ikke trilletur så![]()
Øvelse gjør mester ikke sant
Åpner seg en helt ny verden om jeg kan strikke etter oppskrifterkan alle teknikker og mange mønstre osv. Nå gjenstår bare å forstå disse oppskriftene. Haha
![]()
Takk for detGod bedring!
Har ikke tid til flere jegHar to igjen jeg nå
Travel i dag?Har ikke tid til flere jeg![]()
Nei tvert i mot. Er så nydelig solskinn at jeg har dårlig samvittighet for å være inne.Herlig med kosedag
Dårlig vær?
Løpe litt og sole megAh hvq skal du før det?
er den vanskelig å strikke?Ja, den er super søt! Også så liten daa ♡
Ja, skal innrømme at alt det rotet rundt meg hjelper ogsåSå herligdet hjelper!
Da kan du skylde deg selvJa,men min egen feil. Skulle lagt meg før...ungene har sovet greit...seff kunne OJ. sovet litt lenger men...![]()
Og ikke minst skravle!Og skravle![]()