Hihi, alt tar dobbelt så lang tidJeg bretter klær og legger i kurven.
Frøkna står på kanten og kaster de ut.
Helt normal dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, alt tar dobbelt så lang tidJeg bretter klær og legger i kurven.
Frøkna står på kanten og kaster de ut.
Helt normal dag
Jeg la den vekk tidlig, men brukte evigheter på å sovne, 4 åringen våknet og gråt sine såre tårer ♡Jeg er i seng, og fikk akkurat inn 3.5-åringen![]()
Jeg ligger og surfer litt da, men burde legge vekk mobilen....
God formiddagGod morgen
Ble sliten av å gå ned trappa.. Så drt blir sofaen i dag også kjenner jeg
Å jada, jeg er på 8 året med cravins etter popcornEr det mulig med cravings etter svangerskapet ?![]()
![]()
Gratulerer så masse ♡Ble akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Så gøy han ble overrasketJa han koste seg. Ble temmelig tatt på senga da jeg sa at nå skulle vi dra
Her har øret blitt bedre, men ikke helt bra. hmm...men avventer...håper det går over av seg selv.Takk for det![]()
Ja ♡ Håper min blir like søtSå nydelig ❤
God formiddagGod morgen. Som dere skravler
. Jeg og mini har litt kosetid på gulvet med lekene hans idag
![]()
Hei") jo dåpen var en suksess. Har lagt ut en del bilder før dåpen på tråden i går kveld flere kommer bare få rydda husetHei på deg
Hvordan gikk dåpen? Lagt ut bilder i tråden din?
Ha en fin dagDa venter jobb, så vi får snakkes![]()
Sove godtda skal jeg sove litt tenkte jegsnakkes senere
![]()
Fyller dagene med husarbeid, håndarbeid, besøke venner osvViktig å ta vare på seg selvFår du til å fylle dagene med no ellers da? Eller blir det mest hvile?
Da var jeg trøtt nok til å bare lukke øyneHåper du sovner![]()
Høres ut som en veldig koselig dag igårJeg var helt utslitt i går, så sovnet på sofaen klokka halv ni til ti circa. Så i seng igjen etter å ha spist litt og sett en film med kjæresten. Vi har ordnet hvert sitt rom til barna nå, og de storkoser seg. Skal få veggdekor, og ny seng med skrivepult til hun eldste. Blir bra. Er ganske nytt her, så derfor vi ordner nå. Så da har vi et rom til gjesterom og evt barnerom til babyen etterhvert. Kan være i egen seng på soverommet vårt så lenge. i går var vi på kino, og på lekeplassen og lekte. Familien til kjæresten var også med.
Jeg hadde cravings på sjokolade etter fødselen med førstemann. Varte i ett par uker. Og jeg er ikke glad i sjokolade heller.Er det mulig med cravings etter svangerskapet ?![]()
![]()
Nei si det du. Her er det snart sovetid på miniNei... hva skal man finne på tro...
God formiddagHei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
Denne gikk kjempe. Nå hviler L ut etter en lang dag. Han oppførte seg veldig braGod morgen
Gikk dåpen bra?
Jada, sovet godt . Bare litt for lite.God formiddagsovet perfekt!
Du da?![]()