Blir nok litt arbeid med det dag også. Må vaske over dusjen:/Så bralitt kjipt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok litt arbeid med det dag også. Må vaske over dusjen:/Så bralitt kjipt...
Gratulerer :-DBle akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
En natteravnGod natt.
Du er lenge oppe![]()
Klart det erDa er det håp for meg![]()
Åh. Kan jeg spørre hva skjedde? Hadde akutt ks selv. Godt vennen har det fint❤ og håper mor har det samme❤gratulerer!!Ble akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Så nydelig ❤Denne ♡
![]()
Ønsker deg en fabelaktig dagGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
God morgenGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
ja det har det, så var deilig å endelig få tatt det igjenVært lite søvn de siste dagene?
tror det ble 5 timer søvn herhar ett barn som våkner hele tiden på natta føler jeg
![]()
håper du får en fin dagGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
Blir gøyKlart det er![]()
Håper mannen din var fornøyd med kveldenDa har vi kommet oss hjem fra kino og middag og tror jeg rett og slett finner sengen![]()
Kos deg på jobb!Da venter jobb, så vi får snakkes![]()
Det er nydelighørtes deilig ut med trening og solarium![]()
Usj, tror ikke det fristerHadde kanskje vært interessant å prøvd en blanding![]()
Håper du har sovet bedre i nattMå sove jeg også.
Natta damer![]()
HeiHva bringer denne dagen da, flotte jenter?![]()