Skravletråd April

Jeg er i seng, og fikk akkurat inn 3.5-åringen :-P

Jeg ligger og surfer litt da, men burde legge vekk mobilen....
Jeg la den vekk tidlig, men brukte evigheter på å sovne, 4 åringen våknet og gråt sine såre tårer ♡

Hei på deg;)

Hvordan gikk dåpen? Lagt ut bilder i tråden din:)?
Hei") jo dåpen var en suksess. Har lagt ut en del bilder før dåpen på tråden i går kveld flere kommer bare få rydda huset:))

Jeg var helt utslitt i går, så sovnet på sofaen klokka halv ni til ti circa. Så i seng igjen etter å ha spist litt og sett en film med kjæresten. Vi har ordnet hvert sitt rom til barna nå, og de storkoser seg. Skal få veggdekor, og ny seng med skrivepult til hun eldste. Blir bra. Er ganske nytt her, så derfor vi ordner nå. Så da har vi et rom til gjesterom og evt barnerom til babyen etterhvert. Kan være i egen seng på soverommet vårt så lenge. i går var vi på kino, og på lekeplassen og lekte. Familien til kjæresten var også med.
Høres ut som en veldig koselig dag igår:D
Heldige barn som har fått hvert sitt rom! Tipper de er strålende fornøyd:D

Hei og god morgen jenter. Ny dag ny uke mange nye muligheter. Ligger og masserer lille man før jeg skal gå løs på huset. Etter to uker med full jobb med planlegging har huset forfalt nå skal det ryddes og vaskes de neste to dagene. Hva står på uke planen dersom?
God formiddag:D
Jeg skal løpe en tur, ta solarium og på jobb:)

Back
Topp