Liker ikke din mann heller det?Det var det jeg også tenkte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke din mann heller det?Det var det jeg også tenkte
Ser antydning til sol her også. 8 grader ute nå i skyggen. Nå vel ut når sola treffer verandaenUtrolig fint vårvær i dag!![]()
Må vel ut å nyte finværet etter mini og juniors duppetid![]()
Ja elsker de stundeneSå herlig!![]()
Uff da ikke snilt av frøknaNja, skiftet på å våkne av at frøkna prøvde å sparke meg ut av sengen og hosting...
Men er noe bedre i dag
Alltid gøy med de ryddesjaueneRydder i boden, gud så mye dritt vi har samla på oss![]()
Åååh. Deeeilig. Sov de lenge?God formiddagnyter søndagsmorgenen med unger som OMSIDER har sovet lengre enn til 05.30
![]()
Ikke santEn fornuftig plan etter en slik natt![]()
Det må du gjøre jaJa nyter det![]()
Ååh. Det høres skikkelig koselig ut❤Kosetid med mini. Han ville ligge og kose/sove på brystet mitt ❤. Elsk❤
Ha ha nei ikke litt engangLiker ikke din mann heller det?![]()
Heihei. Alt bra idag med formen?Hei på dere.
Kom litt sent på i dag, jeg.
Lukke øya litt ogsåLigger rett ut jeg![]()
Nei det er kjedeligLukke øya litt også![]()
Så kjedelig! Hvor høyt? Håper det synker uten no mer tull og inngripen.. Evt fødsel i stedet?Så flink du er daIkke værst
Her blir dagen tilbragt på føden med altfor høyt blodtrykk..
Fremdeles ikke helt i form, men litt bedre.God dag Musemor
Alt vel?
Ja elsker når han vil detÅåh. Det høres skikkelig koselig ut❤
Skure komfyr er kjedelig jobbSkal skure en komfyr som vi har solgtså blir det litt husarbeid og strikking
der da?
![]()
Du er heldig!Ja elsker de stundene. Og huleboer er våken og sparker i vei❤❤
Hun kommer ned hver natt siden hun foretrekker å sove inntil noen, og som alle andre barn så sover hun uroligUff da ikke snilt av frøkna
Formen er litt bedreHeihei. Alt bra idag med formen?![]()