Hurra for lenger sovingGod formiddagnyter søndagsmorgenen med unger som OMSIDER har sovet lengre enn til 05.30
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for lenger sovingGod formiddagnyter søndagsmorgenen med unger som OMSIDER har sovet lengre enn til 05.30
![]()
Æsj, så slitsomtNope men hpstingen![]()
Det var det jeg også tenkteDen er så morsom
Heldig du er med mann som liker sånt!![]()
å så koseligKosetid med mini. Han ville ligge og kose/sove på brystet mitt ❤. Elsk❤
Så flinke dere er til å være sosialeJa det er to stk dit vi skal ;-)
En familie til fra bhg skal også være med. Er fast den første søndagen i mnd at vi har turopplegg med bhg,![]()
God morgenHei på dere.
Kom litt sent på i dag, jeg.
Ligger rett ut jegÆsj, så slitsomt
Du får ta deg en dupp på sofa etterpå!
Takk, søte du ♡Skulle ønske jeg kunne fikse detJa, kjenner til det derskulle ønske jeg kunne hjelpa deg ♡
Så herlig!Kosetid med mini. Han ville ligge og kose/sove på brystet mitt ❤. Elsk❤
Nja, skiftet på å våkne av at frøkna prøvde å sparke meg ut av sengen og hosting...God morgen
Vært en bra natt?
Godt med ekstra søvn regner jeg medSkulle jo egentlig skravle i går jeg.. men endte opp med å legge meg 2130 :O og frøkna sov helt til 07!! Vært litt våken i natt da, men likevel![]()
Nei. Ikke syk. NattskrekkNoen små som er syke eller?
Oi da!Så flink du er daIkke værst
Her blir dagen tilbragt på føden med altfor høyt blodtrykk..
Besøk av svigermor tydeligvisHva blir søndagen brukt til da damer ?![]()
En fornuftig plan etter en slik nattDet hørtes greit ut
Ligge på sofaen![]()
Skal skure en komfyr som vi har solgtGod dag
Så deilig de ville sove mer
Hva skal du idag?
Ja definitivt hurraHurra for lenger soving
Høres herlig ut! Kos deg på turGod morgen alle! I dag skal jeg ut å gå lang tur med vogna. Hva skal dere andre?
God dag MusemorHei på dere.
Kom litt sent på i dag, jeg.
Ja nyter detå så koselig