Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja godt poeng i grunnHer er so kalde sommara att ej venta helder å ser om de blir varmt før ej kjøpe sommarkle![]()
Det er veldig billig. Blir alltid så glad over sånn salgNei, regner med det kommer vårsalg heheI fjor kjøpte jeg kjoler til eldste til 30kr/stk!
Billig....!
Kommer til å ha endel kortermede OG langermede bodyer - bomull
Noen få ullplagg
Fleecedress
Tykk og tynn lue
fleecevotter/tøfler
shorts (gjerne tightsshorts)
kjoler
cardigans
rompere
tskjorter
badebleie
Solhatt
Helt sant. Håper på en fin sommerhar begynt og tenke på det, men venter og ser ann litt åssen sommeren blir, blir den som i 2014 behøver man jo masse shorts og diverse blir den som ifjor behøver man ingenting sånt og bare bukser
Håper på en 2014 sommerHelt sant. Håper på en fin sommer![]()
Det er bra. Kan de små plaske i basseng og ligge i uv-telt å leke<3<3Håper på en 2014 sommerskal visst bli en veldig deilig vår så
![]()
Håper det, var en utrolig kjedelig sommer for alle bortsett fra meg i fjorDet er bra. Kan de små plaske i basseng og ligge i uv-telt å leke<3<3
hehe ja! Finvær i år,bank i bordet!!!Håper det, var en utrolig kjedelig sommer for alle bortsett fra meg i fjorhaha
Ja virkelig! Skal dere være hjemme i sommer eller på noe ferie?Håper![]()
![]()
![]()
Bambus er gull om sommeren syns jeg. Hadde en del til guttungen i fjor fra hust&claireBambus og sommerull.pluss at jeg Strikker i tynn merinoull til sommerbekledningen.
Solhatter.![]()