Jeg har vært griseforkjølet i noen dager nå, ekstremt sår i halsen, potte tett og generelt dårlig allmenntilstand, har også hatt litt feber innimellom. Og til min store fortvilelse så begynner lille å bli surklete og pjusk, han kjennes varm ut, men tok tempen rektalt og fikk ikke mer en 37 grader, så sant det stemmer så er jo det bra, men syntes han kjennes varm ut alikevell, og han har et tydelig ubehag, og det er så vondt å ikke kunne gjøre noe, men jeg tenkte, går det an å gi han en stikkpille for å se om han blir litt bedre og litt mindre varm av det?
Det er sikkert bare hormonutslett, men etter en hvil nå ser jeg han har blitt helt prikkete på den ene siden i ansiktet og litt nedover på halsen og brystet, ikke utstående prikker. Han vil jo helst henge i brystet hele dagen, men jeg er jo syk selv, og kunne godt tenke meg å få slappet av litt også. Han er 6 uker på mandag
Det er sikkert bare hormonutslett, men etter en hvil nå ser jeg han har blitt helt prikkete på den ene siden i ansiktet og litt nedover på halsen og brystet, ikke utstående prikker. Han vil jo helst henge i brystet hele dagen, men jeg er jo syk selv, og kunne godt tenke meg å få slappet av litt også. Han er 6 uker på mandag