Bare på Facebookhar han sett meg i det hele tatt ?![]()
Skulle skifte dekk på bilen, rakk ikke det, så til byen å prøve sko til lillemor, lager middag nå. Så må jeg lage krone som jeg ikke vet hvordan jeg gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare på Facebookhar han sett meg i det hele tatt ?![]()
Skulle skifte dekk på bilen, rakk ikke det, så til byen å prøve sko til lillemor, lager middag nå. Så må jeg lage krone som jeg ikke vet hvordan jeg gjør![]()
Så deilig middagBiff til middag idag![]()
N er veldig trøtt og sovet en del
Santa Pola!
Hva film skal hun se?
Vi har vært heldige. 2 dager med 24 grader og ellers lagt rundt 20Herlig ♡ Varmt og godt der nå?
Ble visst batman. Fra -89. Hun ville først se på Alice i eventyrland, men ville heller se på noe superheltaktig med meg![]()
Velkommen hjem igjenJa det r nok sant
Ja det er veldig kjekthar strikket en god del til guttene mine. De bestiller nye luer hver vinter blant annet
![]()
Deilig med avlastningLillebror synes visst det ikke er kjekt å være i armene mine på kvelden med leggetid lenger. Er visst mye kjekkere med gubben da.
Ja det er det :O også koster de buksene der nesten ingenting. Hadde jeg gjort det hadde jeg solgt ut for den prisen man kjøper det for i butikken, men ikke når det er posesalg det er spesieltDet er rimelig spesielt![]()
Ja du vet vel best og kjenner kroppen din bestDet går ikke i ett som man skulle tro, i dag er jeg sliten, men ikke utslitt så det går overraskende bra![]()
Hørte godt utMmm... Biff, det er godt, det.
Kylling makhani her
For de som lurer på hva det er, så er det indisk marinert kylling med tomat- og fløtesaus
Hoho, har du googlet Kjell nå
God tur og kos degDa reiser jeg til svigers en tur![]()
Wow, er imponertDa er det absolutt helt innafor å blande tallene så
Vi klarte komme oss igjennom talla!! Hun klarte til slutt å telle til 11, med bare litt tenkepauser (og ikke helt 100% uttale.. Men det kan man ikke helt forvente heller)
Vi har vært heldige. 2 dager med 24 grader og ellers lagt rundt 20
Kult kose dere![]()
Det er detDet er noe helt annet enn våre 4 grader i alle fall
Takk for det!![]()
Sant detEr jo flott at han har begynt å roe seg hos pappaen også
Gjør det litt lettere for deg!
Wow, er imponertdet er jo knallbra!!
Hva spiste dere idag?Skal bare spise middag![]()