Skravletråd April

har han sett meg i det hele tatt ? :P

Skulle skifte dekk på bilen, rakk ikke det, så til byen å prøve sko til lillemor, lager middag nå. Så må jeg lage krone som jeg ikke vet hvordan jeg gjør :P
Bare på Facebook;)

Santa Pola!
Hva film skal hun se?

Herlig ♡ Varmt og godt der nå?

Ble visst batman. Fra -89. Hun ville først se på Alice i eventyrland, men ville heller se på noe superheltaktig med meg :p

Herlig ♡ Varmt og godt der nå?

Ble visst batman. Fra -89. Hun ville først se på Alice i eventyrland, men ville heller se på noe superheltaktig med meg :p
Vi har vært heldige. 2 dager med 24 grader og ellers lagt rundt 20:)

Kult kose dere:D

Ja det er veldig kjekt :) har strikket en god del til guttene mine. De bestiller nye luer hver vinter blant annet :P

Så gøy! Strikket nylig lue til mi. I oransje og blått refleksgarn! Hun ble kjempefornøyd :D

Det er rimelig spesielt:rolleyes:
Ja det er det :O også koster de buksene der nesten ingenting. Hadde jeg gjort det hadde jeg solgt ut for den prisen man kjøper det for i butikken, men ikke når det er posesalg det er spesielt

Da er det absolutt helt innafor å blande tallene så :p

Vi klarte komme oss igjennom talla!! Hun klarte til slutt å telle til 11, med bare litt tenkepauser (og ikke helt 100% uttale.. Men det kan man ikke helt forvente heller :p)
Wow, er imponert:D det er jo knallbra!!

Wow, er imponert:D det er jo knallbra!!

Ja, synes hun tok det ganske fort! :D
Er gøy når de har språkinteresse.. Håper det er vedvarig ! Ikke feil å være flerspråklig! ;)

Back
Topp