Skravletråd April

Går nok bra :-). Skal selv prøve meg på vognteppe i Mariusmønster som jeg ikke har prøvd før, spent hvordan det går men merker det blir lite strikking med en liten som er overalt og krever oppmerksomhet, jobb, gubbe som har 1000 planer og litt til.
Hehe ja da har du det travelt nok i utgangspunktet ;) jeg får ikke lov å gå tilbake i jobb så har alt for mye tid :o

Hehe ja da har du det travelt nok i utgangspunktet ;) jeg får ikke lov å gå tilbake i jobb så har alt for mye tid :o
Da har du jo tid:-). Burde egentlig sykemeldt meg jeg også kjenner jeg med bekkenet eller ihvertfall få noe sykemelding. Sjefen gjør seg litt vanskelig ifht å tilrettelegge for kontorarbeid for meg, sier hun trenger meg i pleien. Og med arbeidsledig gubbe trenger vi det jeg kan jobbe ekstra av ekstravakter i tillegg til turnusen min

Kengu og ronja, se hvem jeg fant!! Det er Kjell :D
ImageUploadedByBV Forum1459616866.805545.jpg

Heldig med biff :) her ble det pølse i brød :p
Vi har hatt ett overtrøtt barn så for første gang på evigheter måtte vi ut å trille kveldstur for at hun skulle ta kvelden.
Godt det og, men biff er best :p
Huff da :/ mi har sovet 3 timer + herregud klarte ikke holde hun våken hun bare klappet sammen når jeg satt hun opp for å leke

Da har du jo tid:-). Burde egentlig sykemeldt meg jeg også kjenner jeg med bekkenet eller ihvertfall få noe sykemelding. Sjefen gjør seg litt vanskelig ifht å tilrettelegge for kontorarbeid for meg, sier hun trenger meg i pleien. Og med arbeidsledig gubbe trenger vi det jeg kan jobbe ekstra av ekstravakter i tillegg til turnusen min
Uff. Må innrømme jeg er glad jeg kan gå sykemeldt uten at det blir stress økonomisk. Er ikke så lett når man skal dra lasset på en lønn!

Back
Topp