Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det synes jeg virkelig :-DHelt innenfor når man er syk ikke sant?
Vis vedlegget 169594
Hadde kylling i sursøt saus og ris herdeilig!
Så flink jente du harher trener vi fortsatt på å telle til 10 på norsk
![]()
Så effektiv du er! Men sliten regner jeg med?Jeg har kostet støv, vasket tak og vegger og støvsugd og sist men ikke minst mala første strøket på stua![]()
Ja, det er ingen rolige dager her i husetI Spania, ikke langt fra Alicante
Åh spennende! Nok å henge fingrene i da ja!
Hva du skal strikke?
Nei, d var sånn sist ogsåGod bedring med bekkenet.. Men det blir vel som regel ikke bedre før baby kommer ut![]()
Bare hyggelig, jeg er faktisk imponertDet var koselig sagt, det varmet veldig i dag!![]()
![]()
Hvilket prosjekt?Hva skal det bli?
Kommet i gang selv i dag med et prosjekt som jeg har tenkt jeg skulle begynne med etter jul![]()
Hatt det travelt idag?God kveldfor en dag !
Joda, det kan duDu altså. Nå kan jeg ikke like deg lenger ,)
Ikke glem å hvile da!!Ganske sliten nå ja, nå hiver jeg i meg litt mat (fjordland) før jeg skal hjem til svigers og lage litt mat til i morgen før jeg skal hjem-legge tuppa og male et strøk til,dagene flyr
![]()
Kanskje de tok med seg for mye i en størrelse?Vis vedlegget 169598
Synes ikke noe om at folk selger etter at de har handlet på posesalg altså :/ kjenner igjen tøyet
Godt når de har noen som de har ett godt forhold til ♡Det er greit da
Vi har flere barnevakten og velge i,men MJ og farmor har et spesielt forhold ♡
Neida, jeg gjør egentlig ting som føles greit å gjøre. Takk for at du passer på meg snuppaMå ikke slite deg ut
Det er rimelig spesieltVis vedlegget 169598
Synes ikke noe om at folk selger etter at de har handlet på posesalg altså :/ kjenner igjen tøyet
Hahah, mener du det?.hahaFolk nå til dags
Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..
Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag
Artig når de har interesse av mer læringÅåh, det er så godt :O
Mi er 6 år, og er faglig sterk i både norsk og engelsk, og telling til 10 er hun jo over for lenge siden på begge språkene... Så da må vi nesten prøve noe annetSpråk er noe hun synes er ganske interessant!
Hvor gammel er din?![]()
nei jeg rakk ikke :/God kveld
Skifta dekk?![]()
Ja veldig !Hatt det travelt idag?