Skulle ønske jeg var gift med degSkal prøve,må få mala litt også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg var gift med degSkal prøve,må få mala litt også![]()
Det hintet burde han taJa liker det. Og lite hint til gubben også at han også kan finne på slike ting når jeg har bursdag
![]()
DritkjedeligEr så kjedelig! Men fått gjort mye allerede![]()
Det gjør jegLiker ikke øl jeg![]()
Så herlig, hvor er det?
Jada, vi har dugnad her i dag, vi har jo revet et ut ALT fra huset,gammel isolasjon, treverk osv, så i dag har søppelgjenvindingen åpent,Så da skal det kjøres på lassevis dit, og i morgen skal vi ferie tuppa hjemme hos farmora daog innimellom skal jeg koste, vaske og klargjøre til maling av stuen som skal skje i kveld
![]()
Ja, desverre
Ååh woow2 timer nå![]()
Den har jeg og lyst å seJaa satt jo nettopp og tenkte på den. Den hadde nettopp premie. Handler om han britiske skihopperen
Tror jeg våknet en gang i timen i nattmen satser på at det blir en bedre natt i natten som kommer
![]()
Mye hosting enda?
Ja utrolig sjelden han har sovet i 2 timer på dagtid :-O. Kun opplevd det 1-2 ganger før
Du altså. Nå kan jeg ikke like deg lenger ,)Hehe, det pleier pappa og onkel å si ogsåmen desverre, jeg er for mye barte-by jente
![]()
Ha ha nei det spørs velHehe, ja. Men hun liker nok å ikke få skylda for All arbeidsledigheten i Norge![]()
Pga katarr tenker jegHva? Hvorfor?
Må ikke slite deg utJepp, liten pause nå når de er på søppelfyllingen, jeg er hjemme med barna![]()
Æsj må vi ha på oss detNok klær er mitt tips![]()
Litt i overkantSyns det høres ut som en godteskål ladet av godteri![]()
Håper detDet hintet burde han ta![]()
Da får dere sove på skiftJo, men har var tidlig oppe etter en kort natt, tror han planlegger å legge seg litt når U sover
Gubben sa også han ville se den en gang vi så reklame på den på tvDen har jeg og lyst å se![]()
Ikke jeg hellerLiker ikke øl jeg![]()