Skravletråd April

Så kjekt!

Send litt varme hit da! :p

8ef607a8a33d29ba1ba02a7963c59b78
påtur til byen o solskinnet ;) kom hit og få litt sol da :)

Ja, glad for det. Nå vil jeg bare bli frisk så jeg ikke vekker babyen jeg akkurat har fått til å sove med en skikkelig hostekule.Og kanskje ikke trenger sove såååååå mye selv. La lillejenta i gårkveld, vi var vel i seng da 20.30
Og gikk ut av senga igjen i dag tidlig.
Satse på at du kvikner til i løpet av helga:)

Merker det er viktig å ha litt kvalitetstid også som voksne:-). Så foreldrene mine kommer og er barnevakt:-).
Blir nok uvant for dere nå med plutselig en baby i hus igjen
Ja, hun er liksom så stor at alle kan passe henne og det er ingen problem når vi reiser og sånn, men det er helt greit :)
Koselig at foreldrene dine passe han da :) vi har svigermor som "fast" barnevakt :p

Innimellom ;) våknet ganske mange ganger :o men hatt verre netter så skal ikke klage sånn sett ;)

Du da? :)
Slitsomt med mange oppvåkninger:(
Jeg har som vanlig sovet perfekt:P hører ikke unga om morgenen engang jeg....til mannens store frustrasjon:P

Fotsone terapi? Eller sånn energiterapeut som vi var hos med MJ ? (Spytter bare ut forslag,si fra hvis du syns det er unødvendig :) )
Mange i familien min har gode erfaringer med fotsone terapi for søvn, tsnteungen min sov ikke før hun var 2 år, da mora hennes tok henne med dit :)
Ingen forslag er unødvendig ;) hjalp det på mj? Må finne ut om de tilbyr sånt her :)

Back
Topp