Skal ut å nyte godværetGood morning
Er alene med gutta, eldste skal i bursdag da...så må finne på noe med de to minste
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ut å nyte godværetGood morning
Er alene med gutta, eldste skal i bursdag da...så må finne på noe med de to minste
Du da?
Klart vi gjør det3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
God morgenGod morgen
Ikke utenkelig, med den farta enkelte har.
Usikker på hva dagen bringer for min del
Hva er planene for dagen?God morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
God morgenGod morgen, flotte damer!
Hva bringer denne dagen da?![]()
Prøve å aktivisere noen barnHva står på planen i dag da jenter??![]()
![]()
Kos dere på besøk i dagGod morgenvi våkna opp til drittvær, men vi skal besøke samboer sin bestemor
ellers så skal vi ikke så mye spennende.
Har ikke sett en eneste lekeplass her jeg bormå isåfall bort på skolen.
God morgenGod morgen! Sola skinner i Trondheim i dag. Skal jeg sparke kællen opp av senga så jeg kan gå på butikken etter rundstykker tro ?
Hvordan er formen din?God morgen
Ikke utenkelig, med den farta enkelte har.
Usikker på hva dagen bringer for min del
God morgen og god bedring til øreHei på dere og god morgen
Jeg har fått sinnsykt vondt i l øret?! Sov ikke i hele natt
Ellers er det siste dagen her nede i dag, reiser i morgen.
21 grader er det meldt i dag![]()
Så godt med fint værGod morgen! Sola skinner i Trondheim i dag. Skal jeg sparke kællen opp av senga så jeg kan gå på butikken etter rundstykker tro ?
Kamp!!!Hva står på planen i dag da jenter??![]()
![]()
Fysj daNeeei, nå er det min tur.. Jeg har blitt smitta.. Kroppen verker, brystet og nesa er tett og jeg kjenner feberen er her..Håper dette går over snart
![]()
Så deilug med sol daGod morgen! Sola skinner i Trondheim i dag. Skal jeg sparke kællen opp av senga så jeg kan gå på butikken etter rundstykker tro ?
Takk for detI like måte![]()
Den var sånn halvbra tror jeg vi sierTakk, det fikk jeg
Hvordan var din natt?
Vi kom søndag og reiser hjem i morgen. Så har vært 1 ukeHøres deilig utåh, dere er på ferie
hvor lenge?
Vi skal nyte sola og komme oss ut![]()
God morgenVi har 2 biler.. En med sommerdekk.. Så jeg og barna må holde oss hjemme mens mannen jobber I dag.. Tror jeg. Har ikke sett ut enda![]()
God morgen![]()
Den var skravleteJa! Koste oss masse! Spiste på Big hornVar veldig fornøyd med maten
Hvordan var din fredagskveld?![]()
Han er på jobbHvor har du gjort av mannen da?![]()