Haha sjæl. Hun krabber bort å reiser seg opp.Her vil hun ikke krabbe lengre. Når skal hun stå overalt![]()
Igår tok hun tak i beina mine å reiste seg opp mens jeg stod å vaska opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha sjæl. Hun krabber bort å reiser seg opp.Her vil hun ikke krabbe lengre. Når skal hun stå overalt![]()
Ja han står vel opp i 11-12 tiden tenker jegÅh. Da blir vel han å sove lenge![]()
Helt santGodt for de små å sove uteKort tur er jo bedre enn ingen tur!
![]()
Det blir nok stasI mai kan jeg dra fram hvitosten dahoho.
Selv så syns jeg makrell i tomat er litt både og![]()
Koselig å dra bort på besøkGod morgenvi våkna opp til drittvær, men vi skal besøke samboer sin bestemor
ellers så skal vi ikke så mye spennende.
Har ikke sett en eneste lekeplass her jeg bormå isåfall bort på skolen.
Gjør nok detJaa. Håper det holder seg så skal jeg ut å trille![]()
Herlig!Vi skal nok trille i godværeter sol ute og deilig vær
![]()
Jaa, begynner å bli skummelt. Drar ut skuffer og alt også. Må skaffe barnesikringsutstyr nåHaha sjæl. Hun krabber bort å reiser seg opp.
Igår tok hun tak i beina mine å reiste seg opp mens jeg stod å vaska opp"hvordan kom du deg hit" sier jeg haha
![]()
Ja, innen da har han vel sovet lenge nokJa han står vel opp i 11-12 tiden tenker jeg
Ja. Trilla lange turer hver dag denne uka. DeeeiligHerlig!Sol og fint her også, blir godt å komme seg en tur ut!
![]()
God morgenGod morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
Haha vi må også detJaa, begynner å bli skummelt. Drar ut skuffer og alt også. Må skaffe barnesikringsutstyr nå![]()
Ikke sant! Trodde jeg hadde goood tid på meg til å skaffe såntHaha vi må også det"men vi trenger vel ikke det ennå" sa gubben for to uker siden. På torsdag sa han "hvorfor har vi ikke noe barnesikkrings utstyr" eneste vi har er til stikkontaktene
![]()
Tur til byen og trilletur i finværet. Enn du?Hva står på planen i dag da jenter??![]()
![]()
Aah vi har sykt mange barnehager i nærhetenKoselig å dra bort på besøk
Her bruker vi å gå til barnehagen som ligger nærmestKort nok avstand til at snart 2-åringen kan gå mesteparten av veien selv
![]()
Skru skrog til deg nye kjøkkenet, trille tur i sola og strikke. Hos deg da?Hva står på planen i dag da jenter??![]()
![]()
Herlig med soooolGod morgen! Sola skinner i Trondheim i dag. Skal jeg sparke kællen opp av senga så jeg kan gå på butikken etter rundstykker tro ?
Like lenge som megHerlig med soooolhar han sovet lenge da?
![]()