Skravletråd April

God morgen! :)
I dag skal vi bort på besøk, tror jeg! :p Om ikke skal vi bare kose oss her hjemme, muligens gå en tur på lekeplassen. Det gjør vi nok kanskje uansett da:D
Hva skal dere i dag?
Vurderte en lang tur om været var sånn noenlunde greit men ser ut som turen går til butikken heller. Ikke så bra vær så får holde opp og ned til butikken så mini vår sovet litt ihvertfall ute:-)

I dag skal vi bort på besøk, tror jeg! :p Om ikke skal vi bare kose oss her hjemme, muligens gå en tur på lekeplassen. Det gjør vi nok kanskje uansett da:D
Hva skal dere i dag?
God morgen :) vi våkna opp til drittvær, men vi skal besøke samboer sin bestemor :) ellers så skal vi ikke så mye spennende.
Har ikke sett en eneste lekeplass her jeg bor :o må isåfall bort på skolen.

Sant det :-). Her har mini fått smaken på hvitost og skinke:-). Har vi det på bordet vil han heller sitte og spise på bare pålegget enn selve skiven:p
Tror vi må vente litt med hvitosten, er det ikke 10mnd? Hun er bare 8mnd ennå.
Vi prøvde makrell i tomat her om dagen. Det falt i smak, men den ånden kunne jeg ha spart meg for :p

Tror vi må vente litt med hvitosten, er det ikke 10mnd? Hun er bare 8mnd ennå.
Vi prøvde makrell i tomat her om dagen. Det falt i smak, men den ånden kunne jeg ha spart meg for :p
Jo er 10 måneder på osten :-). Min er jo 15 måneder så kan få det meste:-). Men ren melk er ikke helt det store enda. Makrell i tomat er litt både og

Hva skal dere i dag?
Vi skal nok trille i godværet :) er sol ute og deilig vær :)

Jo er 10 måneder på osten :-). Min er jo 15 måneder så kan få det meste:-). Men ren melk er ikke helt det store enda. Makrell i tomat er litt både og
I mai kan jeg dra fram hvitosten da ;) hoho.
Selv så syns jeg makrell i tomat er litt både og :p

Vurderte en lang tur om været var sånn noenlunde greit men ser ut som turen går til butikken heller. Ikke så bra vær så får holde opp og ned til butikken så mini vår sovet litt ihvertfall ute:-)
Godt for de små å sove ute:) Kort tur er jo bedre enn ingen tur! :)

Back
Topp