God morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
God morgen!God morgen, flotte damer!
Hva bringer denne dagen da?![]()
I dag skal vi bort på besøk, tror jeg!
Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
God morgen!God morgen, flotte damer!
Hva bringer denne dagen da?![]()
Vurderte en lang tur om været var sånn noenlunde greit men ser ut som turen går til butikken heller. Ikke så bra vær så får holde opp og ned til butikken så mini vår sovet litt ihvertfall uteGod morgen!![]()
I dag skal vi bort på besøk, tror jeg!Om ikke skal vi bare kose oss her hjemme, muligens gå en tur på lekeplassen. Det gjør vi nok kanskje uansett da
Hva skal dere i dag?
Haha brødskive med prim er veldig godt da:-O:-O en som syntes maten din så mer fristende ut?
God morgenGod morgen!![]()
I dag skal vi bort på besøk, tror jeg!Om ikke skal vi bare kose oss her hjemme, muligens gå en tur på lekeplassen. Det gjør vi nok kanskje uansett da
Hva skal dere i dag?
Sant detHaha brødskive med prim er veldig godt dadet syns hun også
![]()
Ja, han trenger nok litt mer søvn daHaha jeg også. Her ville han også oppå gubben og styre men siden han var på jobb inatt så skal han få sove litt tenker jeg
Æsj så kjedelig da. Sol her foreløpigSer ut som vi får det vått og grått her idag
Haha. Duracell pluss pluss herHar vi samme barn? Jeg har en liten duracell kanin![]()
Ja han var detJa, han trenger nok litt mer søvn dadørvakt inatt?
Heldige degÆsj så kjedelig da. Sol her foreløpig
God morgen3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
Hahaha. Her krabbes det rundt bordet, under bordet, inn på badet. Med meg eller gubben hengende etterHaha. Duracell pluss pluss her![]()
Tror vi må vente litt med hvitosten, er det ikke 10mnd? Hun er bare 8mnd ennå.Sant det. Her har mini fått smaken på hvitost og skinke
. Har vi det på bordet vil han heller sitte og spise på bare pålegget enn selve skiven
![]()
Jo er 10 måneder på ostenTror vi må vente litt med hvitosten, er det ikke 10mnd? Hun er bare 8mnd ennå.
Vi prøvde makrell i tomat her om dagen. Det falt i smak, men den ånden kunne jeg ha spart meg for![]()
Vi skal nok trille i godværetGod morgen!![]()
Hva skal dere i dag?
Åh. Da blir vel han å sove lengeJa han var det. Så greit å la han sove litt. Tror ikke han var hjemme før i 4 tiden
Jaa. Håper det holder seg så skal jeg ut å trilleHeldige deg. Kjekt med sol
![]()
Her vil hun ikke krabbe lengre. Når skal hun stå overaltHahaha. Her krabbes det rundt bordet, under bordet, inn på badet. Med meg eller gubben hengende etter![]()
I mai kan jeg dra fram hvitosten daJo er 10 måneder på osten. Min er jo 15 måneder så kan få det meste
. Men ren melk er ikke helt det store enda. Makrell i tomat er litt både og
Godt for de små å sove uteVurderte en lang tur om været var sånn noenlunde greit men ser ut som turen går til butikken heller. Ikke så bra vær så får holde opp og ned til butikken så mini vår sovet litt ihvertfall ute![]()