Her ble jeg tvunget opp av mannen :l ingen kjære morLike lenge som megmen han får jo gjerne ligge litt ekstra etter at mini og jeg står opp
jeg er for snill
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble jeg tvunget opp av mannen :l ingen kjære morLike lenge som megmen han får jo gjerne ligge litt ekstra etter at mini og jeg står opp
jeg er for snill
![]()
Takk, det fikk jegHåper du får en god natt søvn søte du
Kom...
...igjen..
..da...
...snart...
4000...
Å nei du...innlegg. ..
Ja synes detJa, innen da har han vel sovet lenge nok![]()
SelvsagtSå koselig) kan jeg spørre hvor dere er?
Så kjekt. Var dere ute p spisteDere skravlesaraer! Alt for mange innlegg siden jeg var her til å lese igjennom
Jeg har hatt en fin kveld med jobben,men det var virkelig godt å komme hjem![]()
Ja! Koste oss masse! Spiste på Big hornHar dere kost dere?
Sykt bra jobbetNei nå må jeg snart få sove!
1000 innlegg skravlet, bra dag å være syk og ha fri på tydeligvis
De har jo sinnsykt masse fintNei jeg vant gavekort fra gullkorn design. Haha så satt jeg å klaget til gubben tidligere "vinner aldri noe jeg" men jaggu så vant jeg denne gangen gitt![]()
Mange med munndiare i går gittDere skravlesaraer! Alt for mange innlegg siden jeg var her til å lese igjennom
Jeg har hatt en fin kveld med jobben,men det var virkelig godt å komme hjem![]()
Det skal vi nok få tilTipper iallefall 4500 innlegg innen lørdag et over![]()
God morgenGod morgen
Her snør det... og jeg som skulle skifte dekk i dag.... Tror jeg dropper det gitt.
Gratulere så mye med flott premieNei jeg vant gavekort fra gullkorn design. Haha så satt jeg å klaget til gubben tidligere "vinner aldri noe jeg" men jaggu så vant jeg denne gangen gitt![]()
Det bør gå3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
God morgenGod morgen![]()
Her snør det... og jeg som skulle skifte dekk i dag.... Tror jeg dropper det gitt.
God frokostGod morgen. Da har jeg og mini stått opp og fått på oss klær så var det frokost
![]()
Haha, du gir deg ikke liksom3661 innlegg... vi klare vel 5000 ik dag??
God morgenGod morgen, flotte damer!
Hva bringer denne dagen da?![]()
Kjedelig. Gleder meg ikke til å komme hjem til gråværSer ut som vi får det vått og grått her idag