Skravletråd April

Hehe. Jeg venter vel å ser det an. Med to gutter med spesielle behov og en baby så føler jeg kapasiteten er nådd ;) så gjenstår bare å se hvordan det går på bup og hvordan Lillemor blir ;)
Nå bare håper jeg gutta får den hjelpen de trenger. Å følge de opp nå etter de begynte på skolen er tyngre enn å ta vare på små barn! :o
Sånn sett er jeg ferdig ;)
Ja, det skjønner jeg :)
Vi var veldig usikre på om vi ønsket flere barn, jeg hadde en vanskelig fødsel hvor jeg ble hasteoperert rett etter, og tuppa hadde kolikk og astma og hun sov ikke ei hel natt før hun ble godt over 3 år,og nå er det ingen dans på roser å være gravid så da er jeg nok ferdig :p pluss at mannen skulle i utgangspunktet ikke ha noen og nå har vi snart 2 (pluss søstra mi på 16 som bor hos oss ♡ )

Ja, det skjønner jeg :)
Vi var veldig usikre på om vi ønsket flere barn, jeg hadde en vanskelig fødsel hvor jeg ble hasteoperert rett etter, og tuppa hadde kolikk og astma og hun sov ikke ei hel natt før hun ble godt over 3 år,og nå er det ingen dans på roser å være gravid så da er jeg nok ferdig :p pluss at mannen skulle i utgangspunktet ikke ha noen og nå har vi snart 2 (pluss søstra mi på 16 som bor hos oss ♡ )
Skjønner at du sier stopp da ja ;)

Dere skravlesaraer! Alt for mange innlegg siden jeg var her til å lese igjennom :p
Jeg har hatt en fin kveld med jobben,men det var virkelig godt å komme hjem :)

Back
Topp