Ja det er det jeg tror de blir.Ja. Kunne tapt litt på å ha 80% tenker jeg. For svangerskapspengene blir vel brått regnet ut fra permisjonen jeg er i nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det jeg tror de blir.Ja. Kunne tapt litt på å ha 80% tenker jeg. For svangerskapspengene blir vel brått regnet ut fra permisjonen jeg er i nå?
Hahahaha, nå måtte jeg bla meg bakover og se på all spammingen dinSender advarsel til meg selv....![]()
Ja, den var søtFår se hvor mange jeg går for nå
Har veldig lyst på bil![]()
Ja, det skjønner jegHehe. Jeg venter vel å ser det an. Med to gutter med spesielle behov og en baby så føler jeg kapasiteten er nåddså gjenstår bare å se hvordan det går på bup og hvordan Lillemor blir
Nå bare håper jeg gutta får den hjelpen de trenger. Å følge de opp nå etter de begynte på skolen er tyngre enn å ta vare på små barn!![]()
Sånn sett er jeg ferdig![]()
Kjedelig daSove fikk jeg visst ikke til nei
Familie, fotsone terapi, kiropraktor osv? ♡Hjelp fra hvem?:/
Hehe, og idag da?Hmmm... Den ble nok over 01![]()
Så koseligDu tenker på planer vi har?
Nå er vi på ferie, kommer hjem på søndag![]()
Skjønner at du sier stopp da jaJa, det skjønner jeg
Vi var veldig usikre på om vi ønsket flere barn, jeg hadde en vanskelig fødsel hvor jeg ble hasteoperert rett etter, og tuppa hadde kolikk og astma og hun sov ikke ei hel natt før hun ble godt over 3 år,og nå er det ingen dans på roser å være gravid så da er jeg nok ferdigpluss at mannen skulle i utgangspunktet ikke ha noen og nå har vi snart 2 (pluss søstra mi på 16 som bor hos oss ♡ )
Kan jo forandre mening,men jeg tror ikke detSkjønner at du sier stopp da ja![]()
Nei jeg vant gavekort fra gullkorn design. Haha så satt jeg å klaget til gubben tidligere "vinner aldri noe jeg" men jaggu så vant jeg denne gangen gittGratulerer til deg og! Du vant flaskene, gjorde du ikke?
Blir vel klare 900 innlegg her i dag, om det var det du mente. (ikke lest hele tråden, nei...)Tipper iallefall 4500 innlegg innen lørdag et over![]()