Skravletråd April

God morgen :) vi våkna opp til drittvær, men vi skal besøke samboer sin bestemor :) ellers så skal vi ikke så mye spennende.
Har ikke sett en eneste lekeplass her jeg bor :o må isåfall bort på skolen.
Koselig å dra bort på besøk:)
Her bruker vi å gå til barnehagen som ligger nærmest:) Kort nok avstand til at snart 2-åringen kan gå mesteparten av veien selv:)

Haha sjæl. Hun krabber bort å reiser seg opp.
Igår tok hun tak i beina mine å reiste seg opp mens jeg stod å vaska opp :p "hvordan kom du deg hit" sier jeg haha :p
Jaa, begynner å bli skummelt. Drar ut skuffer og alt også. Må skaffe barnesikringsutstyr nå :p

Jaa, begynner å bli skummelt. Drar ut skuffer og alt også. Må skaffe barnesikringsutstyr nå :p
Haha vi må også det :o "men vi trenger vel ikke det ennå" sa gubben for to uker siden. På torsdag sa han "hvorfor har vi ikke noe barnesikkrings utstyr" eneste vi har er til stikkontaktene :p

Haha vi må også det :o "men vi trenger vel ikke det ennå" sa gubben for to uker siden. På torsdag sa han "hvorfor har vi ikke noe barnesikkrings utstyr" eneste vi har er til stikkontaktene :p
Ikke sant! Trodde jeg hadde goood tid på meg til å skaffe sånt :p

Koselig å dra bort på besøk:)
Her bruker vi å gå til barnehagen som ligger nærmest:) Kort nok avstand til at snart 2-åringen kan gå mesteparten av veien selv:)
Aah vi har sykt mange barnehager i nærheten :) så mye å velge i.

Koselig å besøke frøknas oldemor. Problemet er bare at hun forventer at vi skal være der heeele dagen :o 3/4 timer er ikke nok :p

God morgen! Sola skinner i Trondheim i dag. Skal jeg sparke kællen opp av senga så jeg kan gå på butikken etter rundstykker tro ?

Back
Topp