Ikke i kveld, vennen4000 anyone? Neida, nå må vi damer sove snart <3 hvertfall skal denne damen det nå. God natt og takk for i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i kveld, vennen4000 anyone? Neida, nå må vi damer sove snart <3 hvertfall skal denne damen det nå. God natt og takk for i dag!
Kjedelig.Da kjenner jeg brystet er helt tett igjen.
Må ta medisiner.
De står på nattbordet så da pusser jeg tennene på veien siden jeg ikke tror jeg vil klare å komme meg opp igjen
Så på listen topp 100 listen du var fra Askøy...heyy heyy Bergen her og.Yey!det kan vi like
![]()
Finner sengen når jeg finner medisineneKjedelig.
Det får du gjøre da. Så finne sengen?
Så gøySå på listen topp 100 listen du var fra Askøy...heyy heyy Bergen her og.
Hihi. Var ikke helt seriøs heller. Må sove nå. Baby våkner om to timer tenker jeg.Ikke i kveld, vennen
Ok sånn ja.Finner sengen når jeg finner medisinene
Derfor pusse tennene først
Det er helt santSå gøyalltid kjekt med nye folk og enda kjekkere når man bor nærme
![]()
Samt nokDet er helt santMer sentralt her da
![]()
Eventuelt sant nokSamt nok![]()
Kun 8 min til byen her med vilSamt nok![]()
hehe fort gjortEventuelt sant nokhuff. Skriveleifene sier meg at kanskje jeg burde finne sengen snart
![]()
Positive er at det fører til latter og god stemninghehe fort gjort![]()
Hehe ja.Positive er at det fører til latter og god stemning![]()
Så bra8 tror jeg det var.
Yes det må viYey!det kan vi like
![]()
Tror ikke det er noe jeg skulle prøvd meg på i allefallHaha, det hadde vært noe![]()
De var formet som slike buede tacoskjell..Hæææ
Litt som smash formet som skjell?
Så bra daJeg og samboer hadde nettop den gode dype samtalen. Det er 100 år mellom dem, men så herlig det er etterpå <3
Sove fikk jeg visst ikke til neiSove godt søte duhåper du får en god natt søvn
![]()